Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dakar lita pia... *trøste*

Men hvorfor logga du deg ut nå da? Lei av meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff! Er møkklei, jeg nå! Var bare det jeg ville si...

Skrevet

Hmf... dårlig på å forklare du lissom!!

Skrevet

takker!

Er også lei, sympati overført!

Ja det er du :P

Skrevet

Humøret er bedre i dag! Også er det så fint med regn, og det er en behagelig temparatur å være tjukk i til og med...!

Fant nettopp et visst firbeint familiemedlem liggende i sprinkelsenga, med ei, i utgangspunktet, renvasket og baby-klar dyne som hodepute... Nå må det nok bli familieråd!

Til opplysning kan jeg meddele at kornavlinga nok ikke er den beste i år, til stor irritasjon for samboeren. (Eller Mr. A som jeg kan kalle ham her..) Så overskuddet blir nok ikke slik som vi håpet, men ikke helt galt heller (til å være nybegynner)... Vekstperioden på bygg ble i underkant av tre måneder her i området, og det er veldig lite. Men været får man som kjent ikke gjort noe med! Det var dagens undervisning... ;-)

Litt rart å tenke på at vi skal flytte til den gården etterhvert...

Men altså, det med navn frustrerer meg noe innmari om dagen. Ender snart med at vi velger ett fra Pondus eller no'..!!!

Er det forresten teit å kalle opp sønnen sin etter en kjent gitarist? Mr. A er musiker, så der har dere forklaringen.

Vrikke seg inn i dusjkabinettet snart, væ...?

Skrevet

Lurer på om jeg skal utlove pengepremie til den som foreslår vinnernavnet. Vi har bestemt oss for det ene, men det andre er fortsatt i det blå...

Tenk dere å måtte velge to da!!!

Takk for dagens kornviten simba :-)

Skrevet

Har ikke dyr a? Ikke lettere der. Over kvote, under kvote tullogtøys!!

Vrikke seg inn i dusjen ja. Ingen som vet om slik plastkrakk her a? Er vodnt å stå så lenge. Vil ha krakk. Kjekt å kunne vaske føttene og.

Pondus er nevnt her og..sukk. Kommer ikke med vinnernavnet før etter fødsel, da det er en del likheter ute å går. Blir liksom at man blir usikker dersom andre bruker samme. Skal man bytte da? Surrer vel rundt en 10 navn tror jeg. Og tenkte på dobbeltnavn, men ingen av de vi har passer i grunn sammen, så det hele er litt pes. Men for all del, jeg har da 10 dager til termin og GOD tid!!

Vi skal velge to vi og..hehehe. Er det slik at førstemann får det og andre det eller ser dere på dem først?

Og hvor ble det av deg svanine??

Skrevet

Hvor det ble av meg ja... har jo vært her hele tiden. Ikke jeg som driver og forsvinner (sådetså!)

Navn er et pes, vet ikke hvor mye man skal bry seg om andre... har i allfall bestemt oss for det ene navnet uansett hva Fetgjengen bestemmer seg for... har tenkt på det navnet i over et halvt år nå, så det har liksom bare blitt det. Og ikke minst - jeg og H har klart å bli enig om det.

Har forresten begynt å saumfare både norske, danske, svenske og islandske navnelister... desperat? jeg?

Skrevet

Men hvordan vet dere hvem som skal få hvilket navn?

Og ikke kjøp massse klær. Har vasket og gått igjennom nå. Utrolig å mye klær jeg har her!! Og gutta dine ligger vel en til to str. bak min. du kan jo kikke. Man skal like det og. Men kan koste litt å kle opp to stk. Iaf når det passer så kort tid.

Virker ikke som om Fetgjengen betemmer seg...

Skrevet

TJa, er ikke helt sikker på hvem som er hvem. Kommer litt an på hvilket annet navn vi velger. Den ene er vesentlig mer krapyl enn den andre, så jeg vet ikke om det skal gjenspeiles i navnevalget.. hehe. Ellers så tror jeg at den første får navnetsomalleredeerbestemt... vi får se.

Har ikke tenkt å kjøpe noe særlig mer, nei. Det er jo ikke sikkert at de blir født småttinger, det fødes jo tvillinger på rundt tre kilo også - selv om jeg gjerne vil ha de såvidt under tre... Takker for all veldedighet, vi får låne litt fra søstera til H også, tulla deres er jo tre måneder alt :-)

Skrevet

Jammen!!!!!! Hvilken navner er det folk har funnet da??? Jeg har velvillig delt hva min sneip skal hete, så da vil jeg høre hva andre har tenkt å kalle sin/sine!!!!

Helvetes drittsmåfluer!! Blir jo ikke borte!! Har prøvd alle kjerringråd, men det blir jo bare fler av dem!! Har til og med åpnet en flaske med rødvin og fordelt i kopper og kar rundt i leiligheten i håp om at noen skal drukne!!

Skrevet

*venterspentpånavn*

Man blir jo kjempenysgjerrig når dere ikke sier hva deres små skal hete da!!! Det nærmer seg jo nå da dere! Ihvertfall Molle.. Svanine sine kan jo forresten snart komme i rekordfart de også da :)

Siden ingen hadde noen spesielle ønsker, så kjøper jeg bare litt av hvert pålegg jeg.. Er ganske slunkent i kjøleskapet her, så må stohandle alikevel.. hmm.. barnevogn og storhandling går det bra tru? Får prøve det idag da..

Når det gjelder nattens prøvesoving i egen seng, på eget rom, gikk det ganske greit det! men vi sliter litt med å sovne inn på kvelden og bruker gooood tid til å lukke øynene.. Også sover man jo ikke lenge av gangen da selvfølgelig.. Sover ca 2,5-3 timer i slengen, men på morgenen idag ble det ikke mer enn 1-1,5 time... Litt trøtt da ja... Godt at T ikke begynte på jobb før 15 idag, for da fikk jeg en ekstra time søvn på morgenen :) Snille mannen min!!!!

Nei, nå får dere se og føde altså!!! Litt kjedelig for dere kanskje og lese om min baby utenfor magen, mens dere enda diskuterer vondter (har ingen kommentarer å tilføye til det nå lenger... hihi...) og magen...

Også gleder jeg meg til å treffe de som har ligget inni magene deres!!!

Skrevet

Så fint at soving på eget rom gikk ganske bra da, Tiny. Etterhvert så blir det sikkert bedre og man sover vel bedre selv også når man har soverommet for seg selv.

Har nå enda 10 uker igjen jeg da, så må nok smøre meg med litt tålmodighet.. Men må si jeg fikk en liten støkk når noen av oktoberjentene har vært inne for å stoppe rier og tidlig fødsler..Da begynner det liksom å bli virkelig!!

Skrevet

Tiny - om det skulle hjelpe så sover ca 2,5-3 timer i slengen jeg også. Men en sjelden gang hender det at jeg bare må opp å besøke Hr T (altså, ikke Mr T, men Hr Toalett... hehe) to ganger i løpet av nattens mulm og mørke.

Navn kan vel kanskje røpes på onsdag? Er litt paranoid jeg da, man vet ikke hvem som leser dette!!!! Plutselig så ender navnet opp på navnetoppen og det er min skyld... hehe. Kan røpe at det begynner på E.

Håper virkelig jeg ikke føder med det første. Vil i alle fall komme meg til uke 32, men helst til uke 36.

Blir kos å se Tiril igjen, hun har nok blitt stor siden sist :-)

Skrevet

hihi jeg vet det jeg:))De sa et navn-> stod på lista vår. Så sa de et navn til-> stod også på lista vår. Man får jo litt hetta av slikt da. Ender vel med et dobbeltnavn som er en kombinasjon på gutta til svanine. (hadde fan ikke forundra meg heller!!)

Nei har i grunn ikke noe å røpe da. Vi står å surrer og kommer ingen vei.

Tror ikke det blir noen navnetopp i forhold til hva som skrives her. Mulig en eller to "oj, det har jeg ikke tenkt på" men de fleste bimbabyr heter jo navn som står i navnboka og den leser de fleste som skal velge navn uansett.

Men blir jo feil nå da!!! Selv om jeg er først i rekka så blir det jo litt teit å bruke det. eller teit og teit men ja du skjønner hva jeg mener. Vi får nå se. M skal jo få være med å avgjøre han og:)

4 dager til ferie?? er det du snakker om a svanine?

Kjøp pålegg du Tiny:) (sette baby i sete på vogn?!, går fint å storhandle. Snakker da om handlevogn)

Prøv å ta en dusj cat. Det kan funke mot fluene.

Skrevet

Du vet alt du, Molle.. Men tør jeg påstå at det rett og slett er fordi du ikke har noe liv at du får med deg alt??? Begynner jo å lure når du er med på alt og treffer alle lissom..... :))

Og jeg dusjer jeg da.. innimellom..

Skrevet

mm, men må bruke såpe og serru.

Nei det glapp vel ut en gang vi var hos svanine. Var etter at Tiny hadde dratt hjem. Ellers vet jeg vel det meste ja. Har ganske god kontroll. Så lenge alle følger trådvettreglene så. Ellers har jeg aldri påstått at jeg har noe liv. Ikke nå iaf.

Skrevet

Åja... såpe.... er det sånn slimegreie som skummer???

Skrevet

tihihi..selv de mest absurde og meningsløse ytringer dere imellom kan få meg til å le..takk takk.

vi har nett flyttet inn i vår nye leilighet og idag har vi ryddet tilnærmet ferdig. så nå har vi barnerom..kontor...barnerom...er det slemt? vi planer ikke å bo her mer enn ca 5 år, så til da går det vel bra?

og idag har vi kjøpt bilstol til 1200kr ny, den ene av to som kom best ut i test ;O) det festlige var at de i butikken påstod at 13kg, ja da var ungen 6mnd! da hadde det båret rett på slankekrigen for den ungen vet jeg!

men jeg får vel rydde litt til..;O)

kan dere fortsette å skrive selv når dere har født? det finnes vel et liten baby forum her et sted? for hva skal man vel bruke dager hjemme til om man ikke kan lese deres underfundige beretninger om både dette og hint? ;O)

Skrevet

Jeg vil også flytte inn i noe nytt!!! Boligmarkedet er jo helt på tryne der hvor vi vil bo jo!!! Har vært med på over ti budrunder i det siste og vi taper jo alle samme!!! Er ikke så keen på å betale flere hundre tusen over takst jeg assa!!

Skrevet

La det swinge la det rock n roll, la det swinge til du mister all kontroll.... ohhhhhhhooopppp hei hå, la det swinge la det rock n rooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooll!!!!!!!!!!

Yeah!!

Skrevet

Hmmmmm... noen som skjønner denne vitsen??

Spre deg tjukken, ellers omringer vi deg..

Har aldri helt funnet ut hva som menes med det jeg...

Skrevet

Går det an å bo på eidsvoll?? Nja.. er litt i tvil assa..

Skrevet

heheehehe

Og grattis med ny kåk!!

Hvem i helv*** klarer å lage mislsykked "misslykked sjokoladekake"?????

BUHUUUU, jeg duger ikke til noen ting jeg!!!! Seriøst frustrert her. Og brannsår på fingra og. Og alt er bare bæsj. Snufs, jeg serverte til slutt en halv kake som var vræka og litt for blaut...gråter...

Skrevet

Stakar mollebolle.. skal jeg synge en sang??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...