Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er den andre tråden oppe i 150, og straks ned på side 2. Tenkte det var greit å starte opp en ny. Blir dette siste tråd før jeg har fått baby tro? Rart å tenke på etter alle de trådene vi har vært igjennom cat:)

Blir det litt mer pes for svanine å lese seg opp etter ferie og;)

Har vært så flink i dag. Skrubba ned kjøkken med Jif og greier. Støvsug (sittende på en stol-lol), rydda, vaska klær og for hånd til og med. Shiiit, nå kom jeg på at jeg har klær i klor. jaja dem overlever vel i et par min til. Og enda er det generelt rotete og møkkete her. Fan så lei alle disse kvm. iaf de unødvendige som 2 stk. giga-ganger. Gleder meg til å få plass i dusjen igjen jeg..sukk.

Skal bort på middag i kveld. På Hemnes!!! Mener..det er langt da!! Langt feil vei liksom.

Har funnet ut at 23.08.06 er fin dato. Akkurat 8,5 år mellom gutta, får med meg første skoledag 22 og går ikke på overtid. Også så fint med oddetall da cat :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir det av det lodde stemningen ang neste fredag a Tiny?

Skrevet

Eller førstkommende heter det kanskje..ja samma f, du vet hva jeg mener:))

Skrevet

Åhhhhhh!! Endelig tilbake på nett!! Nettet gikk ad dundas etter siste innlegg jeg skrev i går og pc'en har vært mongo i hele dag!!! Den har sikkert fått virus eller fugleinfluensa eller noe annet dritt!!

Synes dere har mange bra navn-alternativer Molle!! Er jo bare å velge og vrake jo :P

Førstekommende fredag skal jeg til legen, så jeg kan ikke.. Men er stort sett fullbokket med dritt-ting hele uka, så jeg får heller henge meg på en annen gang eller så stikker jeg og T innom en kveld med presang til lille Tiril.

Hehehe.. tror jeg har skrevet ordet dritt en del ganger over her...

Joooooo!!! Forresten, har plutselig fått huset fullt av sånne pittesmå dritt-fluer!! De er jo over alt!!!!!!!!!!!!!!!!! Har vært en og annen et par dager nå, men i dag morges så vrimlet de inne på kjøkkenet!! Sto som en sky over vasken!! Jæmmi, skikkelig delikat!!

Noen som har noen forslag på hvordan man kan fjerne faenskapen??

Skrevet

Kjøp en klase bananer, la dem ligge et par uker. Dette bruker å ta knekken på dem;)

Vurdert å gå ut med søpla eller???

Dritt er et bra ord, kan ikke brukes for mye.

Fredag snakkert vi om noe siden bymusa da har forvillet seg opp i disse grisgrente strøk. (svanine skal på ul på ahus)

Har du dritt på onsdag etter jobb altså? Ellers kunne jeg henta deg der kl 12 evt. Drar hjem før rushen så da hadde du vært hjemme likt med Mr.T omtrent:)

hoho, det var det lenge siden jeg har skrevet..Mr.T..går det med ham a? Long time-no slengmedleppa:)

Skrevet

Han ligger nå bare her og gliser på sofaen ved siden av meg :))

Og vært ute med søpla ja.. Så det så!!

Onsdag.. hmmm.. tror ikke det er noe dritt da nei.

Veit i hvertfall at jeg ikke kan på tirsdag, torsdag eller fredag.. Mandag noe usikkert, men onsdag tror jeg at jeg er ledig på formiddagen. Ja, etter jobb da.

Skrevet

å mye liv du har a...skal på ul på onsdag og..og..og.. nei dett var dett. Hvilket liv. Mutter kommer til uka da. Hu og søss skal ned hit en tur. Blir vel torsdag eller slutten av uka tenker jeg.

Jo og skal en tur på ikea. Skal se om vi får lånt en rullestol. synes jeg ser meg gå gjenneom hele den butikken der. Eller de har jo store vogner der. Kan jeg ikkebare sitte oppi en sånn a? Trekke en slik blå pose over hodet om vi ser noen kjente..

Joda, så har litt å gjøre og føre jeg og, men ikke noe fastsatt da.

Skal dere i kveld a? Lurer på hva jeg får å spise jeg..håpe det er noe digg:)

Skrevet

Vi skal spise wiener i lompe også skal vi på fotballkamp :)) Lsk-Fredrikstad. Men har kjøpt sitteplasser denne gangen, så jeg slipper å nesten-besvime som sist.... Men må opp å gå i pausen da, for klarer absolutt ikke sitte en hel kamp uten at ryggen blir dum!

Kan skaffe deg en sånn permobil jeg så kan du ralle mellom hyllene på ikea. Ta på hjelm da vettu så slår du to fluer i en smekk. Da er du beskyttet + at ingen kjenner deg igjen :P

Synes egentlig jeg har litt mye liv denne uka jeg da.. synes det begynner å bli slitsomt med trening 2 ganger i uka, spesielt når det varer 1 1/2 time og jeg ikke føler at det blir noe bedre.

Skrevet

Molle: Ja, jeg skal legge ut en link om treff på den fredagen.. Må bare somle meg til det mellom slagene her.

Cat: er det sånne blomsterfluer?? Isåfall pleier jeg å vanne blomstene med en liten dæsj salmiakk i vannet.. det tar nemlig knekken på sånne fluer :)

Så sosiale dere er om dagen da :) Når kommer dere på besøk da??? hehe.. kanskje du rekker å poppe først molle? Er jo bare 12 dager igjen til terminen din.. Men 23 er nok en fiiin dato tror jeg :) Du tippet jo noen datoer på meg, så jeg får tippe noen datoer på deg også!! Gleder meg til å komme på barselbesøk til deg assa :)

Haha... Synes jeg ser Molle på Ikea med permobil!!!!!!!!!!!!!! hihi...

Skrevet

Å så festlig du er cat og Å så festlig du er som følger opp Tiny. Men siden vi er inne på det..får du fiksa sånn ell?? hehehe

Kan hende du hadde blitt værre dersom du ikke hadde trent, but we will never know, will we:)

Snakker om blomster, jeg har drept den jeg fikk av deg cat. Mange ganger faktisk. Nå er det ingen blommor der men er da noen grønne blader igjen. Spennende å se om jeg skal drepe mer eller ikke. (sukk)

Når vi kommer Tiny? Ikke bry deg!! Du vil bli informert. En eller annen gang..hehe.

Siden du sans. ikke ser det jeg skrev på msn cat klippelimer jeg inn hit:

nei, den vil jo ikke oppgradere seg!! får bare opp feilmelding etter innstalasjonen

Gå å sminke og litt oppstæsj. Dra om en kvart. Snakkes jenter, kose dere på lørraskvelden:D

Skrevet

De har faktisk rullestoler på IKEA.... Ikke akkurat dette årets modell og kjørekomfort så det ut til, men lell da. Tenkte seriøst på å låne en slik da jeg var der sist, men det ble ikke noe av. Angra seriøst da jeg begynte å nærme meg slutten av runden gitt! Er glad jeg er ferdig med verste handlinga, sliter mer enn nok med nedsatt bevegelighet. Kan tenke meg hvordan du har det, Molle, du er jo poppeferdig...

Samboeren skal lage pizza i kveld, nam nam. Blir en DVD også, har nettopp vært hos svigers og tjuvlånt spilleren deres, etter at vår gikk til hælvete for et par uker siden. Synes det er OK betaling for å mate katta deres og ta inn posten mens de er på ferie.

Ha ei fortsatt god helg, damer!

Skrevet

Så heldig du er som får hjemmelaget pizza da, simbamamma!! Er ganske så misunnelig skal jeg si deg!! Men fikk popcorn på kampen da, selv om dritten endte uavgjordt :(

Tiny: Salmiakk sier du?? Det tar vel ikke knekken på blomstene også vel?? Og hva mener du med en dæsj?? Mine dæsjer har en tendens til å bli alt for mye...

Men nå har jeg jo drittminifluer over hele leiligheten da!! Kan jo ikke helle om meg med salmiakk heller... Men skal ha litt i pottene uansett.

Molle: Morder!!!!

Og ja.. skaffer permobil jeg vettu. Vil du ha med sånne tissekladder også?? Sånn i tilfelle du ikke skulle finne en do på ikea fort nok??

Og vil du ha med en assistent til hjelp med fôring og avføring???

Tihiii....

Skrevet

Og 23 er en forferdelig dato!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke tru at jeg ikke har sett deg, Molle!! Hender jeg får med meg ting jeg også skjønner du!!

(Har bare glemt å kommentere det :P)

Skrevet

Får jo dytte litt på denne tråden, så den ikke forsvinner helt...

Skrevet

I'm back! Og dere har sannelig laget litt lesestoff for meg i løpet av uka... tror jeg har kommet meg gjennom det meste nå.

Har jeg noe nytt å melde da? Jo, at onsdag funker fint dersom vi skal på T-besøk, men det er greit om jeg slipper å gnikke på ringen i rushet (det hørtes vel kanskje litt sært ut...). Nå husker jeg ikke helt hvilket klokkeslett det var snakk om heller, men om jeg kjører hjemmefra etter kl 10 går det sikkert greit. Er jeg helt på jordet nå?

Ellers har jeg blitt tung. Tør ikke veie meg, men alt er så forbaska tungt. Får ikke puste, vond i korsryggen, pusteproblemer, kynnere, folk som sparker og kaver i magen slik at jeg nesten blir kvalm. Men ellers er det bare bra da :-) Har hatt 1-metersfest og greier.

Drømte at Mollebolle dro på føden i natt, men siden jeg ikke har hørt noe så antar jeg at jeg ikke er sanndrømt.

Vi skal ut å spise i dag, må benytte sjansen mens vi kan :-) Lille store meg skal spise kinesisk er planen.

Tirsdag ettermiddag skal vi på tvillingkurs, er litt spent på det.

Også har jeg en mental alder på 28...

Skrevet

Welcome back!!

Tung ja!! Prøvde meg på en grasiøs forførelse av min kjære i dusjen i sta.. hehe.. ble vel mer som en strandet hval som slet med å overleve...

Målte meg for 2 dager siden og da var jeg 103 cm.. vet ikke om jeg måler riktig da, men måler rundt ved navelen.

Ut å spise kinesisk hørtes deilig ut!! Skal lage restepizza i dag jeg. Vært litt slapp med handling de siste dagene, så fant plutselig ut at det ikke var så mye mat i huset.. Men har da så jeg får klæsjet sammen en pizza med ymse ting på toppen :))

Skrevet

Simba: Har de det?? Kult!! Skal seriøst låne en slik. Kan jo gå ved siden av dersom jeg orker. Tenk noe så digg. Skal jaggu bruke slik når jeg ikke er gravid og..hehe. Fast rullestolbruker på Ikea;) Skulle bare mangle ang lån av dvd:)

Molle har det faktisk ganske greit. Sett bort fra at jeg ikke kan gå. Ikke er det så varmt lenger og ikke er man kvalm eller har kløe eller hodevondt. Jeg Har faktisk gått glipp av en haug plager jeg da svanine, og bare bytter litt på. Synes i grunn det går greit jeg. Må bare syte litt til deg..hehe.

Og jo svanine..jeg var jammen ikke langt unna å dra på føden i går natt. Var borte på middag og M tok seg litt å drikke. Litt vil si ganske grisefull!! Men greit for meg. Sa til ham at du får drekka i kveld, neste helg er det fint om du kan være kjørbar. (visste da ikke at han skulle ta meg SÅ bokstavelig) Iaffal, dro ikke før 04.30!! 30-40 min å kjøre hjem. Trodde jeg skulle daue. Regelmessige kynnere?? av sorten aaauuuuoooo..pustpes..i snørrogførti over skauen hjem. Nei kjørte faktisk penere enn vanlig der, turte ikke annet. En hånd på rattet og en på magen. Ble nesten litt nervøs der altså. For at jeg måtte kjøre til ahus med drita gubbe. huff, lol hadde vært så typisk oss og da:))

hihi ja har sett dæsjene dine cat, særlig med KB..ja eller B i denne sammenheng;) Men W er jo født 23, var vondt men synes ikke det er en drittdato:) Assistent, tissekladder m.m. avstår jeg fra å kommentere.... (men seriøst, gidder du ell?? ;) )

Hva du velger å gjøre mens du sitter i kø er opp til deg svanine. Need to know basis, ok?!

Kjører du hjemmefra..hææææ er da ikke kø den veien da. Jo litt, men er nok ganske trygg fra kl 9. Men da er jo ikke vi andre klare så hvorfor skal du dra så tidlig? Eller..hmm. Jeg kan være klar fra 10, med mindre ventetid på ahus. Evt. drar jeg innom noe butikkgreier i mellomtiden. Skal du være med på onsdag eller ikke cat?? For isåfall henter jeg hu kl 12, og så drar vi rett til Tiny. Men vi kan da alltids møtes før vi svanine. Om du skal dra inn kl 10 mener jeg. Kan bli med å hente cat. Handla litt gave da, men det kan vi ta på et annet forum:)

Grattis med 100metern:D Klag alt du vil du svana;)

Jeg har kommet meg opp i 80kg. Håpe det stangnerer der!! Gå å vei deg, spent! Lillestore deg får kose deg med flaid lais og annet chineese

28, hadde jeg aldri trodd...

hihi virker som alle begynner å bli tjukkebollefeita rundt her:)) (kikket misunnelig på magen til Tiny på treff...)

Skrevet

Ja ble langt cat..

ups en e for mye...

Skal spise bakt potet med stæsj oppi:)

Skrevet

Jo onsdag kan jeg, så da er jeg med! Og jeg stemmer for at Tiny lager noen skiver til lunsj :P

Hahaha... synes jeg ser M dritafull på føden!! Må pumpes og greier og når han våkner av fylle-komaen så er du allerede ferdig!! Tihi.. da hadde nok a mor vært fornøyd ja :

Må jo ha noen reale dæsjer med B så man overdøver smaken av K :))

Skrevet

åååå... baileys!!!!! Tror jeg snart må finne pumpa og kose meg jeg :)

En dæsj er littegranne bare, men om man snakker om alkoholer så er en dæsj ganske stooor :)

Lunsj på onsdag kan ordnes vettu Cat :) Noen som har spesielle ønsker for pålegg?? Må alikevel ut å handle imorgen, så kan jo slenge med pålegg og rundstykker til mine høygravide venner!!

Nå er snuppa mi allerede 4 uker og T begynner på jobb igjen imorgen.. *snufs* nå blir jeg helt alene jeg... Han har heldigvis 3 kveldsvakter til å begynne med, så for hans del begynner det jo bra :) Skal bli rart å være alene på dagen.. Driver forresten å prøvesover sprinkelsenga på eget rom idag.. Også skal vi prøve å sove der helt alene inatt.. Lurer på hvordan det går jeg...

Skrevet

Leggerutiner kan være helt greit eller noe herk. Du får informere om resultater i morgen:) Du får kose deg med tanken på at de fleste ikke har gubben hjemme til ungen er 4 uker.

Da ser det ut til at vi er hos deg rundt 12.15-12.30 Tiny. Kjører fra fyrstikk-torget kl 12.00. (du skulle hentes? Hmm kjører man av før man kjører forbi på veien ved siden av eller etter at man har kjørt forbi? Hang du med cat? ) Blir ca. et par timer så vet du det og:) Nei men vil helst slippe kø. Pålegg? næ..altså all mat er godt for tiden..hehe. Nei men hmmm..æh..samma:)

Skal vi møtes et sted svanine? Sånn i forhold til bilkjøring:)) Nei men kan møte deg og guide deg etter meg om du vil. Kjekt å slippe å knote alene på steder man ikke har kjørt. Vi kan vel chattes i morgen.

Nå har jeg bakt brød *stolt*.

Jeg har pølsefingre..buhuuuu

Skrevet

Jepp, jeg må jo hentes!! Du kjører av til helsfyr liksom inn der hvor bussen kjører og stopper. Så du får den "muren" til motorveien på venstre side. Så følger du bare veien rundt svingen mot høyre. Så tar du av til venstre inn mot selve fyrstikktorget og stopper utenfor inngangen til rema (v/posten). Står der klokken 12 jeg vettu. Et par timer hørtes bra ut, så rekker jeg å begynne på middagen til min alltid skrubb-sultne mann :))

Skrevet

Må hentes...ja da måå du vel kjøres hjem og da;)

Du er helt ræva på å forklare..hehe. Men greit jeg tar av til helsfyr. Skulle da klare å følhe skilter jeg og. Kjører jo forbi stadig vekk, men utenfor muren. Skulle alt gå på trynet stopper jeg et sted og ringer deg og gråter mine hormonelle tårer:)

Skrevet

Også skulle jeg bare fjerne en liten tutt på neglbåndet og nå blør jeg. masse!!! svir..*søkersympati*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...