Gå til innhold

Hvilke symptomer har dere? Noen som er sykemeldt her da?


Enliiitentil?

Anbefalte innlegg

Får svare for meg selv da: jeg er kvalm, midt på dagen, midt på natta, på morran eller kvelden... varierer litt... av og til får jeg ikke i meg mat på kvelden, etter kl 19... kanskje like greit? Hihi... Er KJEMPETRØTT! Kunne sover hele dagen, seriøst. Sa til sambo her en dag: jeg går og legger meg nå, vekk meg rundt juletider=) Skjønner dere? Ellers tisser jeg 4-5 ganger om natta, tungpusta (dårlig kondis på godt norsk), såre brystvorter, mensmurringer, ømme bryster...

 

Er sykemeldt 50% i 14 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Er sykemeldt med hyperemesis. Er kvalm 24 t/døgnet, og kaster opp en god del. Har ømme bryst, trøtt, oppblåsthet, økt vannlating...ja ca 3 ggr/natta. Ligger stort sett på sofaen, senga eller på badet. Humørsvigninger vil nok samboeren min si kanskje. :) Er 100% sykemeldt ut mnd.

Men jeg "nyter" hvert symptom. (utenom oppkast). Føler meg hvertfall veldig gravid, og i går vinket nurket til meg på ultralyd så da er alt bare bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sykmeldt, selv om det sikkert hadde vært deilig. Var ikke det i forrige svangerskap heller, og håper jeg kan klare å holde meg på jobben hele veien denne gangen også.

Er fryktelig trøtt - det er det tydeligste symptomet. Det virker som jeg hittil (uke 7) har sluppet kvalmen, men sist kom den omtrent på dette tidspunktet. Har ømme bryster, men føler meg ellers helt som vanlig (i hvert fall slik som jeg ellers ville hatt det om jeg hadde fått altfor, altfor lite søvn). sist hadde jeg et fint svangerskap, litt bekkenløsning på slutten, litt kvalme og hodepine i begynnelsen og veldig trøtt. Håper jeg får det like fint denne gangen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg hiver meg på denne jeg også. Var sykemeldt forige uke pga kvalme, men valgte å prøve å jobbe denne uken. Kaster ikke opp, men bare så veldig kvalm og uvell. Veldig trøtt i tillegg. Snakket med sjefen, og de skulle tilrette legge for meg slik at jeg skulle klare å jobbe. Gikk derfor på jobb. Gikk ganske greit det, men utrolig sliten når jeg kommer hjem. Tatt meg et bad etter jobb, og sovnet der he he. Så rusler jeg til sengs på samme tid som min 6 år gamle datter.

Men føler nå at kvalmen er på retur. Håper ihvertfall :-) Er i uke 12 nå ifølge barnimagen :-), men legen sa en uke etter, altså uke 11 (uten å ha kontrolert noe). Vet ikke helt hva som stemmer jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvalm hele dagen. Har ikke spydd enda men uvel og uggen hele tiden. Er i tillegg trøtt og slapp. Veldig lite matlyst.Har masse kviser i fjeset. Greier ikke tanken på kaffi lenger, før drakk jeg 5 store kopper for dagen. Har dessuten litt humørsvingingner.

Begynner i ny jobb på mandag så da får jeg se hvordan det ligger an iforhold til sykemelding. mandag, tirsdag, onsdag kan jeg ta rolige dager men torsdag og fredag blir det travelt igjen så da er jeg spendt på hvordan det går.... Blir jo enda mer kvalm når jeg stresser og ikke slapper av. Er 9 uker på vei så jeg drømmr om at kvalmen kan gi seg snart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...