Gå til innhold

Er dere kvalm?


Mi tesoro *220307* *101109*

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+5 i dag, og kjenner lite og ingenting til kvalmen. Det kommer noen "bølger" av og til, men ikke mer enn det. Hmm, er dette et dårlig tegn??? Er ellers ganske slapp og en del trøtt, litt ømme pupper har jeg også. Men ellers bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres ut som mine symptomer. Sånn hadde jeg det sist også, og da gikk alt bra.

 

Vi er bare heldige som slapp unna!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 5+4, men har omtent de samme symtomene som deg.. er ikke kvalm, bare litt små uvell innimellom..

 

Godt å høre vi er flere for jeg er også litt småbekymret..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle blir kvalme, så vær glad om du slipper:) Denne gangen kommer kvalmen i bølger, spesielt om det er lenge siden jeg har spist. Med forrige spøy jeg 24/7i 4 og 1/2 mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt kvalm innimellom denne gangen... Blir litt bedre hvis jeg spiser noe. Var faktisk ikke det noe særlig kvalm med de to første. Ble heller kvalm i 2. trimester da jeg gikk med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaaaa jeg er kvalm...jææck

Kommer også i bølger her, men de skylder over meg maaaange ganger om dagen og spesiellt om kvelden.

Jeg gjør aalt for å slippe å spy så det er litt fælt.

Men forrige svangerskap fikk jeg syreskader på tennene pga oppkast:(

Så jeg holder meg alt jeg kan.

Vær glad dere som slipper, for det legger en viss demper på graviditeten. Håper det går over så jeg kan kose meg mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår godt at noen blir bekymret når de ikke er kvalme. Jeg var ikke kvalm i det hele tatt, og hadde MA for noen dager siden. Dette har jo ingen sammenheng, men neste gang håper jeg at kvalmen kommer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang var jeg ikke kvalm, denne gang er jeg småkvalm til tider, og reagerer med brekninger på div. likter. Det er ikke så gøy å skifte bæsjebleier eller tømme matavfall for tiden for å si det sånn, da vrenger magen seg og jeg får hilse på forrige måltid en gang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...