Gå til innhold

snakket med mannen, må nesten le..


Gjest

Anbefalte innlegg

Ringte han nå, og tror han fikk sjokk. Det han sa var.."jammen du var jo ikke gravid for en uke siden, så da er du en uke på vei da, hmmm jammen dette visste jeg jo." Da jeg sa at jeg var nesten fem uker på vei, sa han at det kunne jeg vel ikke være, var jo bare en uke over tiden! Stakkar, han har visst missforstått han. Og da jeg spurte hvordan han kunne vite det, så sa han " farsinnstinkt vet du;)" Han ringte meg opp etter ti min igjen og var helt forskrekka, "hva var det du sa egentlig? er du gravid på ordentlig? Når er termin?"

 

Etter å ha snakket litt sammen sa han at nå måtte vi ta en dag av gangen, ikke jasse det opp for mye, før vi har kommet oss et stykke på vei. Stakkars fyr ble plutselig redd for å håpe for mye. Tror det å miste sist har gått mer inn på han enn jeg trodde. Men så søt han er da. Skal vedde for at han ringer om en stund og spør om en masse rart, det gjorde han sist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, det var kjempe godt! Skulle ønske han var her, men han er i utlandet, så han sov da jeg ringte (de har en helt annen regning der han er). Stakkars, han var helt i ørska, hadde tenkt å vente litt, men klarte det ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he så dette innlegget først nå. Så morsomt! De er så søte og rare disse mannfolkene, han trodde vel at han drømte da du ringte tenker jeg *ler*.

 

 

Nok en gang grattis, prøv å sov i natt da og ikke bare drøm om babyer og fødsel;)

 

*lykkeønsker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...