Gå til innhold

August: Er alle augustdamer på føden unntatt meg? :P


Englefjas

Anbefalte innlegg

hei hei!

 

Jeg er også her...Har igjen 8 dager til termin...men ønsker så gjerne at fødselen setter igang NÅ!! Vil så gjerne treffe det lille nurket i magen! Datteren min gleder seg også veldig til å bli storesøster, ventetiden har vært veldig lang!! Må komme ut nå, baby!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er her jeg å, med rier.. det er vondt. de er ikke regel messig, gått sånn siden fredag. nå er jeg sliten og lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin idag jeg.. ingen tegn til action. mamma og alle rundt har hele tida sagt at jeg kommer til å få før tida, og det irriterer meg! jeg har sagt nei, men åssen kan jeg vite noe som helst, er jo første gangen dette her!! og hvorfor i alle skal DE vite det bedre enn meg?!! blir jo påvirka av dette, og trodde ei stund jeg kom til å få FØR tida, ble helt stressa vøttø! men så var jeg hos legen for et par uker siden,som kunne fortelle det var leenge til livmortappen var moden hos meg ja!

og vet dere, jeg ble sååå rolig! så lenge jeg fikk vite noe synes jeg det var mye bedre, da hadde jeg noe å forholde meg til (samtidig som at mamma og resten hadde tatt feil-og jeg hadde rett!ha ha ha-blir litt ondskapsfull i disse dager;) nå er jeg sånn at jeg nesten ikke VIL den skal komme enda, er jo siste gangen i livet (ihvertfall på leenge) at jeg og kjæresten har tid for oss selv, det er ro og orden i huset, og jeg kan sove så lenge jeg vil!!;) ;) og det er jo tross alt ingen konkurranse om å få først her! vi får jo ha babyen lengre vi da, de andres blir jo fortere stor enn våre, tjihi. så kos dere damer, selv om bekkenet er et helvete, skoene ikke passer og humøret er like stabilt som været- det har vi sååå rett til nå!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Tror ikke jeg gidder å føde heller snart,den vil jo ikke ut uansett!! Jeg satser på igangsetting på fredag,da er jeg 12 dager over, må sikkert hente han/henne ut med snitt siden den klorer seg sånn fast:( Man skulle aldri tro det gikk an å bli så lei! Trodde liksom det var lenge å vente i 9 mnd,men det er etter dette det virkelig blir ille å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei augustmamma. Har samme termin som deg. Det er helt forferdelig å gå å vente sånn. Jeg var hos jm i dag og fikk hvite at jeg skal på overtidskontroll antagligvis på fredag og blir satt i gang på mandag,hvis det ikke skjer noe før da. I kveld tror jeg det er en begynnende s propp som er på vei. Har mer menssmerter i magen en vanlig. Ble veldig gira av det. Håper det skjer noen tegn med deg snart. Hold ut........Toppen 4 dager for deg og vente. Hver dag er som et langt år. Grrrrrrrrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tegn her.. har gitt opp å vente på fødsel jeg,skjer jo ingenting uansett! Kommer til å kreve å bli satt i gang fredag,he he.. Men må sikkert vente til mandag jeg og. Er så lei av å værre gravid,dessuten passer jeg nesten ingen av mine gravidklær lenger, og gidder liksom ikke bynne handle inn nye klær nå:( Gleda meg veldig til å møte gullet før jeg ble så lei,nå handler det liksom bare å bli kvitt den magen før man blir gal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det heller ikke noe ordentlig action ennå. Har termin 23. august, men fordi jeg har hatt mase-rier de siste to ukene, har jeg trodd at fødselen skulle starte. Bagen står t.o.m. klar i bilen. Er oppe og går hver natt med vonde mens-smerter og korsryggsmerter, og har fått løs mage , og kvalmen er kommet tilbake. Er tredjegangs-fødende, og tror at jeg skal føde kjappere og tidligere enn før, men er vel egentlid ingen grunn til å tro det ( begge de andre ble født to dager over terminen). Har holdt på med modningsakupunktur i tre uker, og er spent på om den virker.

Når jeg er ute med barna, får jeg kommentarer som " Jasså,- du går her ennå?", og "Har det ikke kommet noen baby ennå?", og da kan man bli litt ekstra irritabel.... Det er jo ganske lett å se at babyen ikke har kommet ennå...Og det kan jo også gå 14 dager over terminen,- det betyr 3 uker til med kommentarer. Ja, ja. Det føles slitsomt nå, men når barnet er født, er ikke disse tingene viktige lenger.

Jeg ønsker alle som går utålmodig og venter, lykke til med forestående fødsel, enten den skjer idag, eller imorgen, eller om etpar uker!!! Ut kommer babyen uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...