Gå til innhold

August: Er alle augustdamer på føden unntatt meg? :P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du har i vertfall den mye omtalte slimproppen å skryte av. :) Selv om det ikke hjelper. Hadde termin 6.8 jeg og og her er det ikke noe som tilsier at det er fødsel på gang. Utenom en stor tung mage som jeg vil ha bort og folk som minner meg på hadde ikke du termin den........

Er her fortsatt jeg også. Har sterke kynnere, men det ser ikke ut til å hjelpe. Jeg vil så gjerne se babyen min idag. Hadde vært koselig å ligge på sykhuset i en varm seng med babyen ved siden av meg i dette regnværet. Åååååå............ Drømme...............drømme..................

Annonse

er her jeg og......men har jo 14 dager igjen og da... men guuuuuuuud så lei jeg er...blhææææ.... tenk å ønske å ha det så vondt som det er å føde.... men det gjør jeg nå......jaja, må nok vente i 14 dager til....

Var innom føden i dag med vannavgang. Men er hjemme igjen og venter på rier. Blir satt igang senest mandag morgen hvis jeg ikke får rier av meg selv. Så ikke så mye venting igjen her heldigvis:) Men nå har jeg jo ventet ganske lenge allerede da, 14 dager over termin ;-)

er her jeg også. sannelig mange som har vannavgang og rier idag ja:)

jeg er tre dager på "overtid", og idag har jeg vasket mange vinduer, gått tur og til og med fått meg en omgang med mannen, som overhodet ikke er fristet til å stikke tissen sin inn der babyen er...ser ikke ut til at det har hjulpet, men går her som en krøpling pga av smerter i bekkenet..

blir også irritert på folk som til stadighet må spørre om bebisen har kommet ut. neste person som spør biter jeg hodet av..grr..hehe.

håper vi ikke må vente alt for lenge da jenter:)

hei! Er her inne jeg å ...termin 29 aug. En del maserier og stikninger nedover. Ellers ingen tegn på at noe skjer med det første. forrige gang gikk jeg slik i flere uker. Så smører meg med tålmodighet jeg...

Synes også det ble et rush med heldige damer nå!

Selv kjenner jeg absolutt ingenting.

Sover, spiser, leser, ser film og svetter i varmen - det er det dagene består av nå.

Innstiller meg på å gå slik i 2-3 uker til, så får jeg heller bli positivt overraska om noe skjer plutselig.

Vurderte faktisk i dag og ikke logge meg på BIM noe mer, da det ser ut som det er en del som "sniker i køen", og det gjør meg ikke noe mindre utålmodig. Er selvsagt glad på alle som har født sine vegne, men humøret min synker for hver dag som går. Burde vel egentlig ikke klage da jeg har 6 dager igjen til termin. Lurer bare på hvor gretten jeg kommer til å være når termindatoen har passert? Hmpfh...

Jeg surrer rundt her ennå... Legen som undersøkte meg i uke 35 pga evt seteleie (noe det ike var) og evt for liten baby ( noe det heller ikke var) mente at jeg ALDRI gikk til termin, men nå er termin om 5 dager og jeg vagger rundt ennå:P Legen sa da maks 4 uker, det var 4 uker sia forrige uke.. hmmm, laaange 4 uker. Går vel 2 uker over termin også nå tenker jeg... Aldri høre på fødselsleger igjen...hiihi...

*baby kom ut*

Uff, jeg er her ennå - idag og. Ingen vondter her heller!!Skikkelig frustrerende.

Imorgen skal jeg på overtidskontroll på sykehuset. Hvis det er ok modning skal de sette meg igang imorgen så det blir spennende. De har begynt å sette igang 12 dager over her i Bergen- og det passer meg veldig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...