Gå til innhold

huff..dette var ikke så gøy!


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

er i uke 11,blødde endel veldig lyst blod (vannaktig), etter sex om kvelden og litt som utflod dagen etterpå..hadde litt vondt i magen den kvelden å kjente det på dagen etter.. er de normalt? var sikker på at nå får jeg SA..huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mener de sier at man er veldig skjør i skjeden når man er gravid. Altså når man har sex så kan det oppstå rifter som kan forårsake litt blødning!

 

Men hør med legen for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som hun over her sier, man kan være litt skjør så det bør ikke bety at noe er galt:)

 

 

 

 

 

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme som deg for noen dager siden. Blodet forsvant etter noen timer og har ikke kommet tilbake igjen. Jeg motsto fristelsen til å slå full krise og lege-alarm, og tok en ny svangerskapstest etter fire dager, positiv som bare det. Etterpå har jeg prøvd å slappe av og tenke at det mest sannsynlig bare var en rift i skjedden som blødde - og det tror jeg virkelig det var. Jeg er i uke 7.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en SA for to mnd sinden og det var masse mørkt blod i klumper, kraftige magesmerter og jeg svimet av..Er jo ikke sikkert vi alle er like men... Det behøver ikke bety at du har hatt en SA selv om du har blødd, kan bare være rifter.. Ta kontakt med legen din, så finner du ut av det..

Det er ikke noe moro å være bekymret, så få et svar og få det ut av verden så fort som mulig...

 

Masse lykke til

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...