Gå til innhold

Huff, hater å ikke ha kontroll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm, de som har lest innleggene mine før begynner vel å bli lei av denne sytingen, men jeg fikk tanta fire uker for sent sist og ho stakk ikke av før etter ytterligere fire uker, så det er litt vanskelig å bedømme hvordan jeg ligger an nå...

Ja, jeg vet jeg burde gå til legen, men jeg har så innmari legeskrekk...

Men, jeg kan jo alltids prate om babysyke, for det kan jeg nemlig alt om, Jeg vil, jeg vil, jeg vil !!! =)

Kjedelig at du har legeskrekk da, for du kunne vel trenge å ta en hormonprøve. Hva med å ta med deg en som står deg nær til legen, en som kan trøste deg og kanskje prate for deg om du glemmer alt du vil spørre om?

*lykkeklemmer*

Annonse

Takk for trøsteklem:)

Syns det er merkelig med den blødingen ja, var jo først overbevist om at jeg var gravid siden mensen kom så sent... Gadd jo ikke høre på at de dumme testene sa nei da. Men nå er jeg faktisk litt bekymret for at det skal være noe alvorlig galt. Tror nok ikke jeg vil ta med noen venninne til legen, må bli typen i hvertfall, jeg er desverre ikke en åpen nok person til at jeg takler å ta opp slike ting med andre enn dere her inne...

Marikatte... Du sier jeg kunne trenge en hormonprøve, betyr det at du har noen mistanker om hva som kan være i veien? I så fall vil jeg gjerne høre. Jeg takler det meste jeg:)

Tusen takk for all hjelp jenter...

Dere er så utrolig søte!

Tenkte på at menstruasjonen din er så ureglemessig og at den varer veldig lenge når den kommer. Det kan hende at en blodprøve hvor de sjekker hormonene dine kan gi deg svar på hvorfor syklusen din er som den er, og kanskje den kan endres med hjelp av tilskudd av hormoner for å få den på rett kjøl. Har du hatt sånn rar mens lenge? Og har du brukt preventiver før, eventuelt hva slags og hvor lenge siden er det du har slutte med de?

*lykkeønsker*

Ja er det ikke greit å være anonym på en grei måte?! Her inn kan vi snakke om alt. Syte,klage,le,være barnslig,sint,diskutere, spytte og frese, hoppe og danse, gråte så det spruter, glede oss, kjenne spenningen i magen, få nye venner og fryde oss over livet.

Denne ventinga over lang tid, ja kanskje er noen her inne i flere år! ( Trøsteklemmer til dere :-) )

Ikke alle er like åpne, ikke for kjæresten engang! Se bare på meg, jeg har kjøpt EL-test (og skal kjøpe en ny i dag), uten at sambo vet det. At jeg ikke vil stresse ham, er en anna sak. I denne vente- og planleggingstida er det nok vi jenter som må slite mest ja, simsala. Ordne deg en time til legen, hvis du er usikker. Da får du visshet ihvertfall. :-) :-)

Har ikke hatt det sånn lenge nei. Hadde helt regelmessige 28dagers sykluser helt fram til års-skiftet da vi ble prøvere, men jeg tror kroppen min får litt hetta av at jeg vil lage baby, for jeg har hatt alt fra 30- 32 dagers sykluser etter det, men har aldri blødd i mer enn seks dager før...

Forteller faktisk ikke no til kjæresten om når jeg får positive el-tester og sånt selv jeg, han blir jo bare stressa stakkar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...