Gå til innhold

Ikke positivt på EL-testen i dag heller.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke helt den der Clearblue-el-testen. Skulle hatt EL i går iflg babyverden men har fremdeles ikke testa positivt på testen. Forsinka kanskje. Er det flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp jeg hadde det...min kom på dag 19 i stedefor dag 15...denne gangen...bare fortsett og ta cb el tester.

Skrevet

Må kjøpe en ny eske jeg da. Kostbare er de også. Kanskje skal jeg ikke telle dag en' før den skikkelige blødninga kommer? Kanskje det' er feilen??

Skrevet

Vet ikke om det er til hjelp for deg da, men mine EL er ofte litt ustabile også, har hatt el alt fra dag 12/13 til dag 19 i syklusene mine, som oftest kommer den på dag 14-15. Jeg sliter også med det samme som deg, at jeg gjerne spotter i 1-3 dager før jeg begynner å blø skikkelig og er alltid like usikker på når jeg bør telle dag 1, men tar det fra første dag med skikkelig spotting (begynner nesten alltid sent om kvelden og regner fra dagen etter).

Skrevet

Takk for godt svar. Jeg skal regne annerledes neste gang skjønner jeg. Godt at denne måneden ikke har gått fra meg da. :-) Men må vel kjøpe flere El-tester. :-)))))

Skrevet

Kjøp på billigtester på nettet isteden. Det blir jo svinedyrt å bruke cb i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...