Gå til innhold

stavanger,sandnes eller jæren damer!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er fra klepp..

Jeg har vært på ul hos kari utne så håper jo alt er greit..har hatt litt panikk ang svangerskapskløe men har snakkt med føden nå så får vel bare slappe litt av :))

Ja jeg har kjennt litt men skulle ønske at det var litt mer...det er jo nesten bare som luft i magen nå synes jeg :))

Men jeg kunne godt hatt termin om en mnd-er nesten litt lei allerede jeg :))

Annonse

Jeg hadde ul for 2 uker siden..hun holder til på bryne.

Jeg bruker henne som jordmor dette svangerskapet...privat ja.

Hun tippert også på en liten jente men sa det var litt tidlig så jeg måtte ikke handle noe ennå:)

Hun er super koselig!!Gleder meg til å gå igjen!!

Jepp..ligger oppe for eikhi hvis du vet hvor det er..det kostet 300 men har steget til 400 for hun sparer til 3d utstyr!!

Men jeg lover deg at en ul undersøkelse og samtale med hun er verdt hver en krone!!

Hun jobber på sus som jordmor på føden på dagene så hun tar ul på kveldene,å det er veldig greit synes jeg for da kan far og bli med :)

Men dette er ikke bare en ekstra jobb for henne hun liker virkelig det hun holder på med!!

Det hun sa når jeg var : nei se der er din lille venn..søt??

HEHE..Kjekk dame :)

Hehe :D Så koselig da!! Fikk virkelig lyst til og gå nå!! :P

Forstod ikke helt hvor det lå, men det finner jeg lett ut! :) (kjæresten vet hvor ALT ligger) hehehe.. ;)

men har du nummeret? når kan man ringe? Og får man time fort? :)

hehhe.. oki nå ble det mangen spm men..;)

Det ligger rett oppføre eikhi herrebutikk...rett med solberg!!det vet du vel hvor er :)

nr er : 51-481557

Hun er jo der stort sett bare etter klokken 4 men hvis du legger igjen navn å telefon nr på svareren ringer hun deg opp igjen så fort hun er på kontoret :)

vet hvor solberg er, men har ikke hørt om eikhi.. ;) hehe... men vet at det er en herrebutikk rett ved siden av solberg, så hvis det er den skal vi nok finne veien.. ;)

men tusen takk, får ringe henne en dag og se når hun har time.. :)

Fikk dere md dere bilder når dere var der da? :)

Og hva så dere så tidlig? :)

Ja fikk med bilder:)

såg alt egentlig..armer,bein å hode...det viktigste tror jeg:)

Hehe...å så - så jo kari at alt var i sin sjønneste orden å det er jo kjekt å vite!!

Jeg klarte jo ikke å se noe kjønn slik jeg klart med gutten men hun forklart hva hun mente var kjønnslepper!!

Så du får nok vite kjønnet :)

Skriv et innlegg når du vært hos henne da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...