Gå til innhold

bleking av hår ?


Misa+spire i magen<3

Anbefalte innlegg

Hei! :-)

 

 

Jeg har hørt at det ikke er bra å bleke (ta striper i håret selv) når man er gravid? Kjøpte meg en pakke før jeg visste jeg var gravid, og nå er jeg litt i tvil om jeg skal gjøre det.

 

Hvorfor skal man ikke bleke håret ? er det farlig for fosteret? Skjønner ikke helt det der.

 

noen som kan gjøre meg klok? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Det der er bare en gammel myte..,men husk at det blekepulveret fra butikker egner seg best til striper,hvis ikke,sett det i de mørkeste partiene først og bunnen til slutt..Jeg er frisør og har sett en del påskekylling resultater komme inn for nødhjelp:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :-P le litt..

 

Okei! Så jeg burde starte litt lenger ut fra hode bunnen? Tenkte å bare ta noen striper :-)

 

Er det pga hormoner som gjør at stripene kan bli "mislykket"?

 

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg har bleka håret med blekemiddel fra polly med sånn blekepulver til osv..er strerk,men skal ikke ha noe å si har jeg hørt..tenk på de som jobber med det (frisører) som er gravide:) det er ikke farlig..

jeg tror ikke hormonene kan påvirke fargeresultatet! håret er"dødt" materiale,du har ingen følelse i det sant,så det vil oppføre seg som normalt...:) lykke til!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida:) har ikke noe m hormonene å gjøre,det gjelder bare m fks Permanent.. Bleking er lettere å gjøre når man faktisk kan se hvordan det utvikler seg..bleket hår ser nesten alltid lys lys gult ut så lenge det er vått.så er det bare å se når det er lyst nok.. Er vel bare lettere å få noen til å hjelpe seg tenker jeg.Vi frisører vil jo helst gjøre det for å få optimalt resultat:) liten egoboost.hehe:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia !

 

Ikke noe problem å gjøre de :-)

Eg gjore de når eg gikk gravid med første man ikke bare en gang men flere ganger :-)

 

Bleik i vei.

Eg har ikke hørt at de skal vere farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke farlig, men farge og bleking kan i visse tilfeller bli misslykket pga pigmentene i håret blir dårligere når man går gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...