Gå til innhold

September: hvor mange dager igjen nå?? :)


Gjest

Anbefalte innlegg

27 dager igjen her, går fort! og bare en dag igjen å jobbe før permisjonen begynner, det skal bli godt å få slappet av litt!

ha en fin lørdag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 dager til min termin. Har igjen 3 uker før permisjonen begynner jeg da. Kos deg i permisjons tiden :)

 

God lørdag til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 dager igjen og permisjonen starter på tirsdag.. Owææææææh! Da er det jo like om hjørnet, da! Er liksom ikke kommet over at ting har gått så fort i det siste, ukene bare flyr avgårde!

 

Ønske om en super lørdag - og søndag - sendes i retur også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 dager igjen heldigvis. Begynner å bli mektig lei, har vondt over alt nå. Også ligger babyen selvfølgelig i seteleie også. Men gleder meg kjempemye fordet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 12 dager igjen til jeg skal ha ks (9 dager før termin). Gleder meg såååååå til å få det overstått. Er utrolig lei nå!!!!! Godt å vite at jeg slipper å gå over termin denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 dager igjen! Ks 29. august, men føler meg i toppform, så dette er ikke så slitsomt som jeg trodde det skulle bli. (håper det blir slik neste gang også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 dager igjen til termin 12 september men har fått vite på 3d ul at han kommer i august. bare vente og se :-)

lykke til alle sammen!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...