Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal egentlig gjøre husarbeid, men må bare bimme litt først :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - jeg måååååå vaske badet i dag, men får ikke ut finger'n...

Skrevet

Jeg titter litt innom, klarer ikke å legge vekk bli gravid helt enda:-)

Skrevet

Koselig det, Knasboll :o)

Formen din bra?

Skrevet

Helt klart:-). Bare litt svimmel til tider og trött, men kan ikke klage. Håper jeg slipper unna kvalmen, har gjort det de andre gangene, så satser på det nå også:-). Hvis det går bra da. Tviler fortsatt. Måtte ta en ny test i dag morges bare for å dobbeltsjekke:-)

Du da? Ferdig med oppussing nå?

Skrevet

Skjønner så godt at du er redd og bekymret, men det er DIN tur for å lykkes nå!! :o) Ønsker deg for det & krysser fingrene..xxxxxxxxx

Hvor langt er du på vei nå?

Vi er ferdig med oppussing nå,ja....Er så godt å bare kose seg hjemme :o) Regner med å være ferdig med tr i dag også, så da blir det ennå koseligere hjemme. *smiler*

Skrevet

Har visst gått over i min 5 uke:-). Det var rundt nå jeg mistet sist gang, så nå går jeg rundt og kjenner etter tegn. Skal pröve å la vär å stresse, men ikke enkelt.

Du får ha lykke til med den innvendige oppussingen også:-), og så sees vi inne på 1 tri om ikke lenge:-). Gleder meg til vi kan gjöre ferdig i vår leilighet, trener seriöst en liten ansiktslöftning nå, spesielt hvis det skal komme en liten en til april neste år. Har i hvertfall hentet diverse brosjyrer

Skrevet

er her jeg å:o)

sku egentlig også gjøre husarbeid,men så er man jo avhengig av bim.hehe

Skrevet

Bimmelim og bommelom.....(tihi...skal ikke nevne hva det betyr her i gården...)

Jeg er her som du ser. Ikke EL i dag heller, men får se hva som skjer de neste dagene. Den må da komme en gang.

Skrevet

Noe må man jo finne på mens han ser på friidrett, og jeg klarer ikke å rydde i heimen. Er så kjedelig:(. Dessuten så sa han tidligere at vi skulle på cafe for å möte et vennepar, men hvorfor sitter han og ser på tv da? Håplös:-)

Skrevet

Hi hi...friidrett her også! Orker ikke rydde på en lørdag. Det er jo ingen som jobber på en lørdag. hi hi... Kos deg i finværet!

Skrevet

Nå skjer det noe her, nå ser det ut til at vi stikker snart, men slipper nok ikke unna friidretten nei:-). Noen som vet når den er over, synes det ene idrettsarrangementet blir avlöst av det andre her. Utrolig kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...