Gå til innhold

Svimmel-kvalm-skjelve-anfall

*Sirkeline*, Snuppa og Snippen

Anbefalte innlegg

Noen andre som har fått det.

Jeg hadde det forrige lørdag, og testet postivt på onsdag. Det kunne ikke være pga at egget festet seg? Eller er det litt sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har til stadighet svimmelanfall. Har hatt det i over en uke nå. Veldig ubehagelig faktisk, tror jo at man skal falle om hele tiden. Har gudskjelov ikke fått noe särlig kvalme enda, hadde noen små byger tidligere, men de er totalt forsvunnet, og håper de holder seg borte:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Er så svimmel. Har vært det helt siden el. Har hatt mye hodepine også, men det er en ting jeg sliter med generelt. Har ikke blitt kvalm ennå, men tror det kommer. Var veldig kvalm før SA for to år siden. Skikkelig kjipt. Vi tre må ha testet positivt omtrent samtidig. Når har dere fått termin? Hvor langt er dere på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt torsdag morgen:-).Jeg tror jeg har termin sånn ca 23-24 april. Skrev i et annet innlegg et sted at vi har termin omtrent samtidig, er samme årskull og begge bor i Oslo? Er i dag gått over i uke 4. Måtte ta en test til i dag morges bare for å väre på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Tror vi har "vært" på samme innlegg tidligere. Jeg tror jeg er 4+5 i dag. Husker ikke helt når TR var. Blir koselig å følge med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, Knasboll. Jeg bor på Bislett. Hvor bor du? Tok også en test til i dag morges. Har så vondt i nedre del av magen. Føler virkelig at noe er på gang! Er det din første også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-)Jeg bor på Nordstrand. Jeg går rundt med slike "mensensmerter" konstant, men regner med at det gir seg snart. Hadde det slik sist gang også. Dette er også min förste, men har värt gravid 2 ganger tidligere, men det har gått galt begge gangene, så jeg klarer ikke helt å slippe gleden helt lös enda. Håper jo at alt går bra, men venter med å glede meg til etter ul og fostervannspröver i uke 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...