Gå til innhold

kanskje baby bare...


veldigspent:)

Anbefalte innlegg

mandag får jeg vite om jeg fremdeles er gravid eller om jeg har fått en abort... håper og håper:) hadde blødning i slutten av forrige måned så dem tror kanskje det... har vondt i brystene enda, kvalme, oppblåst og svimmel så håper at det fremdeles er liv:) hvis man mister, mister man da ikke alle graviditetsymptomene?.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok de hcg prøver i blodet? Det tok de med meg da jeg mistet, og det tok de med få dagers mellomrom, og da var den synkende som viser at man har mistet. Hva har de gjort for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på sykehuset i går får å ta blodprøve så får vite det på mandag... skal inn å ta nye blodprøver på tirsdag... hadde du "graviditetsymptomer"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, lykke til til deg! Jeg har også hørt at man mister symptomene når man mister, så jeg tror du har et stort håp. Hadde du kraftig blødning? Jeg hadde litt spotting for noen uker siden, men var bare bitte litt, er nå 8+3 så jeg håper alt er bra....Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt sikkert hvor langt jeg er på vei enda.... cirka fem eller ni.... går ikke ann å regne ut siden jeg har hatt TR..... som nå sist gang ikke egentlig var TR.... må nok finne det ut ved ultralyd.... ikke noe særlig "graviditetsymptomer" i dag.... uff... håper alt er bra i morgen....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...