Gå til innhold

Nesten avslørt av samboer...

Anbefalte innlegg

Som jeg har fortalt om før her inne har jeg allerede kjøpt en sånn startpakke med 8 deler av søte små babytøy til nyfødte. Denne har jeg kjøpt for å overraske samboeren den dagen jeg faktisk tester positivt. Og den har jeg jo måtte gjemme da.. det smarteste gjemmestedet jeg har funnet er i bilen min, i bagasjerommet under en halvveis utslått sovepose... :)

Men i går da, så skulle vi først på butikken, også kjøpe ferdig pizza for å ha med hjem. Skulle legge handleposene baki før vi hentet pizzaen da samboeren sier " den soveposen der bruker vi til å pakke inn pizzaen etterpå så den holder seg varm til vi kommer hjem..." "NEI" utbryter jeg litt for desperat.. "herregud a, skjuler du noe for meg heller" sier han. "er du dum eller" svarer jeg, "gidder jo ikke å bruke soveposen til det" Men sta som han er skal han bruke den og begynner å dra i den. Kjempe desperat må jeg nesten sette meg oppi bagasjen oppå soveposen for å få han til å la den ligge "Nei, ikke soveposen!!!!" Masse frem og tilbake, men han ga seg heldigvis til slutt og avsluttet med "ikke rart om jeg tror du skjuler noe for meg nå.."

Vi var litt av et syn på parkeringsplassen der tenker jeg, men babytøyet fikk ligge i fred, hehe:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5897645-nesten-avsl%C3%B8rt-av-samboer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Haha, syns jeg ser du sitter oppi bagasjerommet og holder febrilsk på en sovepose. S¨sikkert lurt ut. hihi...

Du bør sikkert flytte det rimelig fort, for han kommer sikkert til å titte under der så fort han har mulighet. Det hadde iallefall jeg gjort hvis jeg var han. =)

Jeg også pleier å gjemme klær jeg har kjøpt (når jeg eentlig ikke har råd) under masse skrot i bagasjen på bilen min. Men innenfor sengetøyet i skapet var jo egentlig et bedre sted...=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...