milva76 Skrevet 12. august 2006 #1 Del Skrevet 12. august 2006 Er det bedre å drikke koffeinfri kaffe enn vanlig? Er litt engestelig for å drikke kaffe fordi jeg har hørt at det kan føre til SA. Har derfor kjøpt koffeinfri og håper at den kan være bedre for spiren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veldigspent:) Skrevet 12. august 2006 #2 Del Skrevet 12. august 2006 trodde ikke det var farlig å drikke så lenge man ikke drakk for mye jeg.... har drukket en til to kopper daglig.... men nå har jeg kanskje mistet:( må vente til mandag for å se... jeg er så spent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 12. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 12. august 2006 Da har du jo fulgt anbefalingen, veldigspent. Holder du på å miste nå? Det var leit. Hva har skjedd? Sikkert ikke pga kaffen du holder på å miste. Fikk litt dårlig samvittighet nå. Er du langt på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veldigspent:) Skrevet 12. august 2006 #4 Del Skrevet 12. august 2006 er litt usikker på hvor langt jeg er på vei pga blødninger... har nemlig trodd at jeg har hatt mensen.... så om jeg har hatt to "mensener" eller en er jo ikke helt klart enda.... uansett så er det fem eller ni uker cirka... hvis alt går greit med blodprøvene får jeg sikkert UL som kan fastslå helt sikkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 12. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 12. august 2006 Oi, det blir spennende. 5 og 9 uker er jo ganske forskjellig også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå