Fru Barbro von Kobro Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Takk for i går! Det var superkjekt Er litt redusert i dag, menmen.. Gjett kven som møtte meg då eg kom heim i går? TR!!! Så då er eg i gong. Blir vel el på neste treff omtrent, akkurat som deg, kirsty
Gjest Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Svarte deg på "offisiell prøver" - tråden! Har ikke hatt en så fin kveld på lenge, jeg! Får håpe at det klaffer ganske så snart og at noen, om ikke alle , av Bergensjentene får gå gravide samtidig! Jeg har tre brett igjen før jeg skal kutte ut pillen iallefall, så får vi se hva som skjer!
Fru Barbro von Kobro Skrevet 12. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2006 Så du har planar om å kutta ut pillene om tre mnd kanskje? Bra! Er sambo med på den planen?
Gjest Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 Kutter ut pillene da, og det fortalte jeg sambo i går . Han sa ikke noe imot det, og vi nevnte heller ikke prøving. Jeg sa som sant var at kroppen må ha en pause, og at jeg skal begynne å tempe da. Han påtok seg oppgaven (uten at jeg spurte) å finne et termometer med to desimaler (men jeg vet ikke helt om han forstår noe av temping). Sa også at om tre måneder får han sørge for prevensjonen.. hehe. M iallefall få tilbake syklusen før vi begynner prøvinga uansett!
Erle85 Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 koste meg også! godt å høre at tanta dukket opp da frøken svin Ine81, forhåpentligvis gidder ikke han å gå til anskaffelse av prevansjon..
Fru Barbro von Kobro Skrevet 13. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2006 Bra, Ine! Så skjønn han er som skal ta ansvar for termometeret
Gjest Skrevet 13. august 2006 #7 Skrevet 13. august 2006 For hvem gidder å gå i butikken uten å se hva en handler.. haha... lurer litt på hvor lang tid det tar ør jeg får en stabil syklus. Hva er gjennomsnittet for syklus-stabilisering etter pilleslutt da? Sanne: Kjørte forbi ditt nye hjemsted da vi reiste hjem fra hytta i sted! Fint der
Gjest Skrevet 13. august 2006 #8 Skrevet 13. august 2006 Ja, han er noe for seg selv. Han skulle til og med oppgradere det for hvert år slik at det stemte nøyaktig.. hihi (da blir det jo ingen sak å finne EL.. hihi)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 13. august 2006 #9 Skrevet 13. august 2006 Så bra at tanta har kommet!!! Da er du igang ja :-) Ingen tr hos meg da...jeg begynner å bli nervøs...tenk om hun ikke kommer da? Vi drakk jo masse på treffet og etter treffet og igår besøkte jeg venner og vi satt oppe til kl 5 og drakk vin og prata...har jo hatt negative tester... får se hva tempen sier imorra. Jeg er alltid så forsiktig. Tenk om jeg er gravid den ene måneden jeg bare ga f*** i hele greie for jeg blir aldri gravid likevel...... huff da.... kommer hun ikke imorra så tar jeg en test tirsdag!
Fru Barbro von Kobro Skrevet 14. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2006 Hei Kirsty! Har vore litt nervøs for deg sidan eg ikkje har sett noko til deg her inne sidan fredag. Om du er gravid så er jo det heilt fantastisk, og då skal du ikkje tenka på vår "lille utskjeiing", men berre vera kjempehappy I så fall er det ein tøff liten spire som veit å halda seg fast i ni mnd Spent på å høyra korleis det går med testing i morgon!
Gjest Skrevet 14. august 2006 #11 Skrevet 14. august 2006 Kirsty: Nå er jeg spent! Du er ikke på msn heller.... krysser fingre og tær for at du har fått en positiv test i dag! Frøken Svin: du må laste ned msn slik at vi kan chatte der også! Veldig lett, se på www.msn.no og trykk på last ned msn messenger!
Fru Barbro von Kobro Skrevet 14. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 14. august 2006 Skal få fiksa det, ja Kirsty: ikkje noko nytt? Reknar med å høyra frå deg i morgon tidleg når du har testa
kirsty*2barnsmamma Skrevet 14. august 2006 #13 Skrevet 14. august 2006 Tanta har kommet hun...så da er jeg i 17pp.... skal bestille time på volvat og få mere utredning tenker jeg... må få litt ordnings vet dere :-)
Fru Barbro von Kobro Skrevet 14. august 2006 Forfatter #14 Skrevet 14. august 2006 ( Så kjipt! Lurt med Volvat, håper dei finn ut noko. No har vi vel ikm ca samtidig neste gong. Trur eg har rundt 10.-11.sep. om alt er som normalt. Korleis er det med deg, Sanne? Veit du når din ikm er? Ine: Er det i morgon du byrjer i ny jobb? Lykke til i så fall
Gjest Skrevet 14. august 2006 #15 Skrevet 14. august 2006 Ja, i morgen begynner jobben! Så koselig at du husket på meg, Frøken Svin! Grugleder meg litt! Går nok bra, to dager med planlegging først før elevene kommer og lager liv!
Fru Barbro von Kobro Skrevet 14. august 2006 Forfatter #16 Skrevet 14. august 2006 Kjenner til følelsen... Alltid litt skummelt med ny jobb, men det går sikkert kjempefint Lykke til!
Gjest Skrevet 14. august 2006 #17 Skrevet 14. august 2006 Det er forresten sånn ca 10 uker til jeg kutter ut pillene! Tiden går nok fort, og innen den tid har dere spirer alle mann! Så kommer jeg etter hvert diltende får jeg håpe! Får se om det blir annen prevensjon eller rett på sak!
Erle85 Skrevet 14. august 2006 #18 Skrevet 14. august 2006 Frøken Svin 1.pp: blir vel i bergynnelsen av sepetmber... usikker på dato... Får vente å se,kommer hun ikke til 10 sept, kommer jeg til å teste.. Kirsty: håper de finner ut noe på volvat! trist at tanten kom:( Ine81: lykke til på jobb i morgen!! gleder meg selv til å begynne igjen på skolen )
Gjest Skrevet 15. august 2006 #19 Skrevet 15. august 2006 Nå er min første arbeidsdag snart over (og jeg sniker meg til litt bimming før jeg reiser herfra). Har gått veldig bra, men er ganske sliten. Det er bare nytt å sette seg inn i, samt at enkelte ting som skulle vært klargjort, ikke er det.... for eksempel mine timeplaner! Vel, vel... får komme meg hjemover. Er nok enda mer spent på torsdag og fredag, da begynner elevene.... og tenk hvor spent jeg vil være første undervisningsøkt, da! Krysser fingre for at det går bra!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 15. august 2006 #20 Skrevet 15. august 2006 Jeg har ikm 13 september, da er vi noenlunde samkjørte da :-) Gøy det! Fikk time på volvat 4 september...ville ha den etter el siden sist jeg var der var det før el, sånn i tilfelle han vil ta en blodprøve for å måle hormonene...er ikke sikkert han gjør det, men da har han ihvertfall muligheten. Gikk det bra på jobb idag Ine?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 15. august 2006 #21 Skrevet 15. august 2006 Har foresten lagt ut innlegg om neste treff, skriv dere på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå