Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Ja, da var man halvveis da.... Sprøtt å tenke på altså. Satt å leste om babyen i uke 20, at nå var en fin tid å begynne å synge for babyen og sånn... Hva skal jeg synge???..*ler* Med en gang jeg leste det satte jeg på musikk på pc`n, ikke en barnesang, men alikevel, musikk er musikk...hehe. Bra start på dagen i dag ja... Nå skal jeg gå å spinne på SATS. Ha en fortsatt god dag alle sammen....
3 rosa og en blå Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 hei ja det er godt a vare halveis og alt har gatt bra. jeg var 20 uker pa torsdag. lykke til videre
Gjest Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 da vil jeg mobbe deg, jeg fikk termin en dag før deg å er dermed 20+1 i dag:D
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 12. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2006 Blædda........ Du må kanskje ligge inne på sykehuset på nyttårsaften du, jeg er iallefall "ute"....erta berta.... Blikke noe raketter på deg da.... :-p
Gjest Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 hehe, men jeg skal få nyttårsbarnet:D Egentlig så vil jeg ha babyen ut tidligere, passer bedre det. Men den kommer når den kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå