Gå til innhold

Såå bekymret etter i natt! Trenger trøst!

Anbefalte innlegg

Som vanlig passer jeg på å legge jenta mi med hodet langt nedenfor kanten på vogga. Hun har hatt en tendens til å krype nedover i vogga, men i natt hadde hun krøpet oppover! Da jeg våknet, var hodet en cm fra kanten på vogga. Nå er jeg kjemperedd for at hun skal ha vært enda lenger opp, dvs. skalla i kanten. Men da hadde jeg vel hørt noe, at hun hadde skriki? Og merka noe etterpå? Usikker på hvor mye press det skal til på fontanellen jeg...

Fortsetter under...

Du trenger nok ikke være så bekymret, hadde hun hatt vondt hadde hun garantert våknet og gitt lyd fra seg! Er du bekymret for at hun skal krype oppover, kan du jo legge noe mykt ved kanten, slik at det ikke er så farlig om hun støter i kanten.

Det hodet er skapt for å presse seg ut gjennom fødselskanalen og tåler myyye mer enn vi tror. Da gutten min var 3 mnd skle jeg i trappa med ham i armene. Vi rasa ned en etasje og han klaska hodet i veggen så det sang. Jeg trodde han slo seg ihjel, men han hyla heldigvis. Tok en tur til legen, men gutten var like fin som før. Hadde hun slått seg i natt, hadde du nok hørt det. Du må ikke bekymre deg i det hele tatt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...