Gå til innhold

Når fortel de om graviditeten til familie og venner?

kåge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det eg lurer på er kor langt du er kommet i svangerskapet før du fortel om det til venner og familie...? 8 veker? 12 veker?

Nokon som har ide`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til de nærmeste.... vi tenker sånn at går det galt så går det galt.... da har man gjerne litt støtte:-)

Jeg er 7 +2 nå, så det er veldig tidlig å si det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 3+5, så vi har tenkt til å vente et par uker med å si det til besteforeldrene. Har hatt en SA før, og da fikk de vite om graviditeten tidlig. Ønsker å si det tidlig denne gangen også. Som muffins sier, går det galt så går det galt, og familien er til for å støtte deg. Våre foreldre leter etter tegn på at jeg er gravid konstant. Er veldig sliten av det. Fram til nå har jeg drukket litt vin hver gang vi har spist sammen med dem, rett og slett for at de ikke skal spørre eller stirre på magen min. Det er ganske slitsomt. Vil heller at de skal kunne glede seg med oss.

Har fortalte det til noen venninner allerede. To som er 7 uker på vei og noen som har helt lik syklus. Ønsket å fortelle dem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang sa vi det ikke til noen før i uke 12. DEnne gangen sa vi det til to søsken i uke 8. Hadde egentlig tenkt å si det til alle andre i uke 12 som sist, men magen ble synlig så fort, så vi måtte si det i uke 10. Er nå 12+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, vi sa ikke noe til noen før i uke 12.svangerskapet virker kortere da tror jeg, sist gang sa vi det da jeg var 5 uker, å blei jo aldri ferdig med det svangerskapet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi sa det da eg var 8uker på vei , mistet da eg var 6 uker på vei sist gang og det var tyngre å måtte fortelle det da siden ingen visste det ,

har prøvd å vente til12 uker med dei 2 siste men magen har vist så tidleg at da har alle allerede gjettet det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 9 og har sagt det til 2 venninner. Venter til etter uke 12 (minst) med å si det til andre. Foreldrene mine vil bli så skuffet om de ikke blir besteforeldre likevel.... Om noe går galt liker jeg ikke at for mange syns synd på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare mamma som vet det enda... vi forteller til resten etter å ha passert uke 12. Synes det er litt deilig å holde det hemmelig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...