Gå til innhold

Overflødig hud og slappe pupper etter slanking

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om man får dekket fjerning av overflødig hud og gjort noe med slappe pupper etter slanking?

Jeg har nå gått ned 14,8 kg. og ser jo at huden ikke trekker seg sammen så godt som jeg hadde håpet. Tør ikke tenke på hvordan det blir seende ut når jeg har fått slanket bort de neste 40 kg. som jeg også skal kvitte meg med.

Sikkert bare en filleting egentlig, men dette bekymrer meg masse

Fortsetter under...

Hei!

Blir det for ille så får du dekt operasjon, iallefall igjennom det offentlige. Jeg fikk dekt en bukplastikk for tre år siden. Det var etter to barnefødsler og jeg hadde gådt ned 30kg, hadde mye laus skinn på magen. Men jeg ble ikke fornøyd med inngrepet, selvfølgeli ble det mye bedre enn det var, men.. I det offentlige tar dem ikke fattsuging, og da blir det ikke like bra, så nå sliter jeg med nye kg, etter fødsel nr tre. Skal ned 30 kg, men denne gangen skal operasjonen skje på privat klinikk. Det blir å koste meg 45.000ca, men det er vært hvær krone, så det er bare å henge i å spare...

Uff jeg gruer meg til den løse huden..................

Jeg må halvere kroppsvekta for å bli normalvektig og det var tungt å finne ut av. Nå ser jeg for meg masse slapp hud...................

Men jeg får ta det som det kommer, jeg vil i alle fall være ferdig med barnefødsler før jeg gjør noen inngrep i alle fall...........

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...