Gjest Skrevet 13. august 2006 #26 Del Skrevet 13. august 2006 Hei! Det er en så utrolig følelse å få disse gratulasjonene, trodde aldri jeg skulle få oppleve det igjen jeg etter ma'n. Ja tror det er mange aprilbarn her! Var så rart å logge seg på i dag, sto nå går du i din 5 svangerskapsuke.......går over i dag, så da gjør vel du også det? Så gøy at det er samme dato, da har vi hverandre å støtte oss til utover! Hvordan er det med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 13. august 2006 #27 Del Skrevet 13. august 2006 Gratulerer fra meg også. Hadde selv en SA i mars så jeg har også en liten urofølelse i kroppen. Er nå i uke 9 og har vært hos jordmor. Hun har bestilt time til UL, blir i uke 12. Siden jeg hadde SA i ukke 11 så er det et veldig ok tidspunkt. Siden jeg er kvalm hele tiden er jeg jo ganske rolig for at alt forløbig er ok. Hadde nesten ikke symptom før ca uke 6. (Bortsett fra at jeg luktet alle lukter så utrolig serkt). Lykke til hvertfall. Det går nok greit denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. august 2006 #28 Del Skrevet 13. august 2006 Nei, det er ikke noe særlig å gå å uroe seg. Skal ringe legen i morgen, hun er kjempe grei, og ba meg ringe å få time så ffort jeg fikk pos test. Oppdaget ma da jeg var 12+3, så denne gangen skal jeg få tett oppfølging og tidlig ul. Hun snakket om alt i uke 6 om jeg selv ville, men er ikke det litt tidlig da? Selv kommer kvalmen i bølger, vært sånn i 2 uker nå nesten+disse mensliknende vondtene innimellom, men bortsett fra det merker jeg ingenting. Er ikke oppblåst heller. Så lenge denne kvalmen kommer i ny og ne', er jeg ganske rolig:) Var en inne på bli gravid som ønsket meg lykke til og kos meg med jentebabyen som kom om 8 mnd, trodde hjerte skulle stoppe jeg! Hva det blir spiller ingen rolle, bare det går bra og babyen er frisk. Blir spennende å se om det stemmer. det rare er at jeg siden i går kun har tenkt på jente navn, de bare dukker opp uten vidre. Hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. august 2006 #29 Del Skrevet 13. august 2006 Gratulerer så masse!! håper det sitter en spire hos meg snart og Lykke til videre kos deg masse! klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myggemamma *20.07.2007* Skrevet 13. august 2006 #30 Del Skrevet 13. august 2006 Gratulerer så kjempemasse! Dette var virkelig koselige nyheter. Vi har forresten samme termindato du og jeg. Jeg hadde det litt på samme måten som deg når jeg testet positivt, at mannen var borte. Men han kom hjem på kvelden da,etter to ukers tur. Gjett om han ble gla for å få DEN nyheten da han kom hjem:) Det kommer til å gå sååå bra denne gangen skal du se. Lykke, lykke til! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyty Skrevet 13. august 2006 #31 Del Skrevet 13. august 2006 Hei. Gratulerte deg på den gamle tråden, før eg oppdaga at her var ein ny ) Gratulerer gratulerer!!! Dette er fantastisk!!1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. august 2006 #32 Del Skrevet 13. august 2006 Jeg så det og svarte deg der, men takk nok en gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå