Gå til innhold

Da kommer jeg også inn her:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Testet positivt nå, 6 dager over ikm. Som jeg skrev i innlegget her før i dag, så klaffet det med sex 2 dager før el:) Skjønner det bare ikke jeg, 11 dager til jeg skulle hatt termin, og her sitter jeg med et flott kryss!! Gleder og gruer meg til denne tiden, men nå SKAL det gå bra!!

 

Skiftet nick også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 april:) 4+5 i dag, skjønner ingen ting jeg. Heldigvis er tåreflomen stoppet, men stirrer på testen hele tiden, klarer ikke å få det inn i hjernen:) Har jo så få symptomer. Litt mensmurrineger, og vært småkvalm, men ellers null niks. Ikke ømme bryst, ikke det grann oppblåst (alltid det før ikm) og ja, bare helt skyene:) Nå skal den spira sitte helt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!!

 

Jeg leste nemlig tråden du hadde med en annen på bli gravid, og jeg håpet så inderlig at den testen skulle være positiv!! Det var flere som maste på deg om å ta testen så jeg, og jeg satt med de samme tankene, og krysset fingrene. Jeg måtte bare innom og se her nå om du kanskje hadde stått opp og fått tatt testen:) Denne gangen MÅ det gå bra! *krysser fingrene*

 

Kan jeg spørre deg om hvor langt du var sist?

 

 

*lykkeklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he må bare kommentere litt her også;) Symptomene kommer helt sikkert etterhvert;) Eller det kunne vel vært greit å sluppet den verste kvalmen, så lenge alt er bra der inne;)

 

 

*flere lykkeønsker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, sitter her å har ikke skjønt det ennå..

 

jeg var 12+3. oppdaget det på ul, da hadde fosteret vært død en ukes tid. Fikk helt sjokk. Så det raser en hel del tanker i hode mitt her, men jeg skal få dette barnet, h*n skal ikke få flytte ut før fødsel. Holdt på å dø da jeg la fra meg testen. Den loddrette streken er Knallblå, og krysset kom FØR kontrollstreken. Ingen tvil:)

 

Syns det er så koselig at så mange har fulgt med meg, var jo jeg nervevrak for den testen. Hadde det ikke vært for dere jenter, så hadde jeg ikke testet i dag heller. Lå og holdt meg i sengen, og ville helst overse hele pinnen da jeg kom på badet. At det går ann å væer så pyse!! Hehehe. Nå sitter jeg og lurer på hvordan jeg skal si det til mannen. han er på reise med jobben, får ikke tak i han før om noen timer. Skal jeg vente, eller skal jeg sende han en sms??Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var valgets kval;) Heldigvis! Hva synes du selv? Du kan kanskje vente til du kan ringe han, så kan du begynne samtalen som om alt er som vanlig, før du sier, ja forresten vi er gravide, og hyler ut et gledesrop, for det tror jeg virkelig du har lyst til! Eller du kan sende han en mld og si at det er noe du må fortelle han, uten å si det, sånn at han sitter litt på pinebenken;) Det er jo en utrolig gledelig nyhet!

 

Trist at du har hatt en MA! Denne gangen så vil jeg tro at oddsen er på din side, og at du kommer i mål i april;) Gjerne den 15. for da har sønnen min bursdag, eller den 27. det er min dag;);) *ler*

 

Er det lenge til mannen din kommer hjem igjen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer hjem til uka. tir eller ons.. Ja tror jeg venter til jeg ringer jeg. Sender jeg en sms, kommer han til å få hjertestans! Har nemlig sagt til han at denne pp kn vi umulig ha klart det, siden vi ikke traff el dagen, men tydeligvis har han noen sterke svømmere! Så av den grunn har han slått seg til ro med det. Han vet ikke engan at jeg er 6 dager over ikm! Han dro nemlig for en uke siden. Og snille meg har ikke sagt det.. oiii... han komme rtil å dø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, oi! Ja, det kommer han sikkert til å gjøre det, håper han har et sterkt hjerte;) Det er skikkelig moro da! Kjenner at jeg gleder meg sånn på deres vegne!

 

Hvor i landet er du fra forresten? Er fra Moss selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så langt unna, Sandefjord...Oi første gang jeg sier hvor jeg er fra..

 

Ja håper hjertet han tåler dette, hehehe.

Skal begynne å studere igjen nå, så håper skolen hjelper meg litt her. Nekter å vente et år til, er tross alt 28 år.. Når har du termin da? Syns det er så rart at jeg ikke føler meg gravid, gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var ikke langt unna:)

 

Vet du, jeg er 28 år jeg også, og jeg begynner på BI nå i august, men jeg skal ta det på deltid jeg da:) Vet ikke om de har deltidsstudie på sykepleie i vestfold jeg, men det kan jo hende du kan ringe og høre om det er mulig å bytte om de har det:) Men ellers skal jeg si deg at jeg gikk på førskolelærerlinja i Halden da jeg fikk førstemann, og gikk ferdig 2. klasse og han er da født 15. april, men det gikk fint det, selv om det var slitsomt i og med at han hadde kolikk:-s. Desverre greide jeg ikke komme tilbake til studiet etterpå, men det var av mange forskjellige grunner, som ikke akkurat hadde dirkte med å bli forelder å gjøre.

 

Har du tenkt til å ta deg et friår, eller skal mannenen kanskje være hjemme mens du studerer fulltid? He,he kanskje ikke akkurat så langt du har kommet i tankene ennå...

 

Ja, terminen min ja, den er jeg veldig usikkerpå. Jeg testet positivt den 16. juli, en uke over ikm, men det ser ut til at min ikm var forskjøvet fremover. Jeg har veldig lange sykluser, så jeg har bare tatt utgangspunkt i den lengste syklusen. Jeg får ekstra oppfølging pga en tidligere ex.u og en sa, så jeg skal på min 3. UL til onsdag, så da får jeg forhåpentligvis en litt mer nøyaktig dato for termin:) Har tatt hcg prøver også, så de har sett at jeg har en fin stigning, men jeg vet ikke hva tallet på min hcg var. Men jeg tror nå at jeg har termin mellom 28. Mars og 1. April:)

 

Jeg følte meg ikke gravid med en gang jeg heller, bortsett fra den trangen til å ta testen da;) Men symptomene kom etter noen dager, begynte med litt øme pupper, men det har kommet og gått. Ellers er jeg småuggen, men det kom i begynnelsen av forrige uke eller noe. Jeg spyr heldigvis ikke sånn jeg gjorde med 1. mann, man får ikke to like svangerskap sies det, og sånn jeg har det nå må jeg si meg enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får høre litt med skolen sånn etter hvert. Går sikkert bra. Mannen må nok jobbe han. Holder på med et tre års prosjekt, som innebærer en del reising tre uker vekk, to uker hjemme, men det ordner vi. vil jo både ta permisjon og fortsette, så om det går, vil jeg nok fortsette studiene, men det er lenge til ennå.. Kommer til å bli noen lange uker fremover med mye uro pga ma'n...

 

Skal få tett oppfølging jeg også, legen lovet det da jeg mistet, så får ant en tidlig ul. Men det strides jo litt rundt akkurat dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidlig ul, har sett at det har bitt diskutert veldig her inne, selvfølgelig av en anonym da...Tror ikke jeg slår meg til ro før jeg har sett et hjerte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner deg det med at du ikke blir beroliget før du ser hjerte slå, og det har jeg ikke sett ennå, men jeg skal på min 3. UL til onsdag som sagt. Hva var det som var sagt av denne anonyme personen da? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det var fare for sa om man tok tidlig ul, for det måtte gjøres innvendig, noe som da kunne fremprovosere abort. Nei, jeg velger å tro at det går bra jeg, skal man tenke på alt sånt er jo alt farlig!

 

Må fyke nå, kommer innom senere i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he ja, det er i alle fall det dummeste jeg har hørt. Tenk deg da hvor mange aborter som skulle vært pga samleie da. Tror den personen har tatt det der ut av det blå. En eller annen har kanskje tilfeldig hatt SA etter innvendig UL og fått det for seg at det var UL sin feil. Nei, jeg går til UL og er trygg på at det ikke er den som forårsaker SA i alle fall.

 

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner på bli gravid jan78! Og gratulerer nok en gang til deg og!!! Det her er helt utrolig!!:) Jammen kom vi ikke inn her på samme dag a gitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart ja, ble helt handligslammet, begynte å gråte bare:) RAR følelse!!! Vi får være følgesvenner vi da vettu:) Å gud så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet, kjempe spennende! Tror jeg må få det bekreftet av legen min før jeg virkelig tør å tro på dette her. Gråt i bøtter jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeeeei!!!

godt å se at du tok til mot å tok den testen! gratulere så mye!! ble så glad når jeg leste innlegget ditt lengre ned her!! dette skal gå bra skal du se! skikkelig gla på dine vegne nå!!;) masse lykke til!!! *lykke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!!! Og takk for all støtten, ikke greit med testeskrekk! Lykke til du også. Nå MÅ jeg snart gjøre noe fornuftig, bare surra i hele dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...