Gå til innhold

Pelle Kanin og Spira+dere jenter som støttet meg i går.. jeg ER gravid!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi klarte det, sitter her å gråter, skjønner det ikke helt. Vi fikk det til å klaffe 11 dager før jeg skulle hatt termin:)

 

Pelle Kanin, jeg har skrevet til deg under tråden vår her:)

 

Mannen er på reise, så sitter her alene med testpinnen, og skjelver. Kan ikke ringe han på en stund ennå.

 

Krysser fingrene for at det går bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager pelle Kanin, glemte og skrive Pølsa;) Litt fortumlet her, sett på den pinnen tusen ganger nå, redd den plutselig blir negativ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:-). Jippi. Så koselig med kjente som kommer over:-). Stemte det med det punktet på magen som jeg beskrev i mitt innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere igjen, jeg skrev et innlegg under tråden vår=)

 

Jeg tror ikke pølsa ble fornærmet, han sitter her og leker med noen ikea-ben...

 

Jeg sitter her med tårer i øynene enda jeg, Har jo gått og tenkt så mye på deg, så selv om jeg var sikker på du var gravid på slutten, har jeg den samme følelsen jeg selv hadde når jeg fikk positiv, at selv om man vet det, er det litt vanskelig å få til å gå opp at du faktisk ER det...

 

Åh, det er så gøy!

 

GRATULERE! Tenker du gleder deg til du kan få ringt mannen!=)

 

(Men tenk om jeg hadde vært naboen din, da hadde du visst det for flere dager siden, for jeg hadde tvunget deg til å ta test allerede på torsdag jeg...;)

 

Gratulere, og kos deg masse i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter!!!! JA gleder meg til jeg kan ringe han,svarer eg mer i tråden vår jeg:)

 

Knasboll, ja det stemte med det punktet på magen faktisk, men fikk meg ikke til å tro på det før nå:)

 

Tenk at jeg er her inne igjen, og nå skal jeg BLI her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...