Gå til innhold

Det gikk!!! Vi klarte det, jer ER gravid!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære deg, dette gjorde virkelig godt å lese. Trodde jeg nesten hadde mistet evnen til å glede meg over andres graviditeter pga MA for 2 uker siden, men da jeg så innlegget ditt ble jeg kjempeglad!!

Husker deg godt fra i vinter, da du tisset på brukte tester, hehe.

Håper alt går bra denne gangen, nå er det DIN tur til å bli mamma!

Og babystøvet ditt vil jeg gjerne ha, har absolutt bruk for det!

Masse klemmer fra meg

Hehe... ja det har vært en helt utrolig dag, er vel ikke gått helt opp for meg ennå. Tenk at vi klarte det 11 dager før jeg skulle hatt termin, trodde aldri det skulle gå, da vi bare hadde sex 2 dager før el:)

Skjønner så utrolig godt hvordan du har det, husker selv da jeg var på ul i uke 12 og fikk høre at den var død. Holdt på å dø der og da..Unner ingen det der. Håper virkelig du blir gravid igjen fort, uansett ikke gi opp, tok 5-6pp for oss nå. En dag sitter det for dere også. Må si at jeg er ganske nervøs nå også, men jeg kan ikke la meg selv tenke sånn, må tenke at denne gangen går det bar, men vet det kommer til å være enkelte tøffe dager innimellom. Skal ringe legen på mandag, må få det bekreftet der også:)

Håper å se deg på 1.trim snart!!!!

Stor klem

Annonse

Annonse

Glemte å si til dere jenter som har skrevet her, TUSEN TAKK:) Det er en fantastisk følelse å lese dette, blir rørt til tårer her jeg sitter. Håper dere følger etter ganske snart alle sammen. Tror jeg holder meg her en stund jeg, trygt og godt her hos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...