Gå til innhold

2 sa med 8 år i mellom,skal jeg regne med den 1.?

a.b.k.h.

Anbefalte innlegg

Hei,jeg har mista to ganger,en gang for åtte år siden,da var jeg bare 14fylte 15 rett før jeg mista. Jeg skulle ta abort,men rakk å miste naturlig. Nå mista jeg igjen for to uker siden,åtte år seinere. Regnes det som at man har mista to ganger i like stor grad som hvis det har vært rett etter hverandre? Man blir jo kalt førstegangs fødende etter 7 år el no. Legen jeg var hos på sykehuset regna med den første gangen selv om hun visste at det var så mange år siden. Dette ble veldig langt,men takker for alle svar.

Fortsetter under...

Hei

Hvis du mistet i en alder av 14/15 er jo dette svæært tidlig. Størrre risiko for å minste i ung alder. Går nesten ut fra at du ikke har vært gravid med samme person begge gangene?

Jeg mistet to ganger med forrige samboer, i 1998 og 1999. Var da i kategorien unge jenter mister fortere. Når jeg tenker på det nå, teller jeg med de abortene, siden de er en del av min sykehistorie. Men på den andre siden tenker jeg at med både ny mann og at det er mange år siden, kan jeg ikke automatisk trekke sammenligninger og paralleller.

Ikke noe vitenskaplig svar akkurat, men skjønner du?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...