Gå til innhold

Jenta vår (7mnd) spiser for lite?!

Anbefalte innlegg

Hun er 7+mnd og drikker bare 120ml mme 4ganger/dag og spiser grøt en gang om kvelden. Jeg får ikke henne til å spise mer enn 2ss grøt blandet i 60ml mme. Hun er bli og fornøyd og leker mye. Skal veie henne til uka. Jeg føler at hun vokser normalt men slank. Synes dere hun bør spise mer? Hva annet kan jeg gi henne?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5896456-jenta-v%C3%A5r-7mnd-spiser-for-lite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viss ho ikkje er glad i graut kan du prøve å mose ulike grønsaker (eitt slag om gongen) og gje ho. Ein gamal klassikar er kokt gulrot, most og blanda med ein skvett av vatnet som den er kokt i (ev. mm/mme) og ein liten klatt smør (utan melk og salt). Søtt og god og sunt. Dette var det første guten vår fekk av fast føde. Etter kvart fekk han og smake brokkoli, potet, asparges, avokado, kålrabi osv.

Du kan og prøve med ulike frukter. Banan er noko dei fleste babyar likar, men pass på at ho ikkje blir treg i magen av det. Ellers var mango ein storfavoritt her i huset, og pære er også veldig søtt og blir som regel godt mottatt.

Eg kokte fruktbitane til dei var møre (sikkert ikkje nødvendig, men eg synest det gjorde det enklare å få ein glatt puré av det) og blanda med lite granne av kokevatnet.

Både grønsaks- og fruktmosen kan fint frysast. Eg brukte isterningbrett, og hadde fruktterningane oppi ein tett boks då dei var frosne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...