Gå til innhold

Oktober: Brystpumper


CaliforniaBaby2

Anbefalte innlegg

hei,

 

kjøper dere brystpumpe før fødsel, eller venter dere til etterpå? Er dette noe alle trenger? Er det bedre med håndpumpe eller elektrisk? Noen som kan anbefale noen spesielle merker? Er jo ganske store forskjeller i pris, er det slik at de dyreste også er de beste, eller er det ikke så farlig hvilken man velger?

 

Mange spørsmål i ett dette, men…

 

takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sist kjøpt vi etterpå i all hast, hadde kjempespreng!!!! så det kan være greit å ha. men det er vel mest i starten det er spreng, blir vel mer stabilt etterhvert. kan være fin å ha visst du ska lagre melk. jeg hadde ei elektrisk ei, den var veldig bra, ei gul ei som vi kjøpte på barneutstyrsbutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trengte bare pumpe i starten, dsen leide vi på et "Helsehus" før jeg kom hjem fra sykehuset. Den var elektrisk. Gutten min ville ikke suge, så jeg pumpet meg en mnd. Det hadde vært helt uaktuelt å bruke håndpumpe når jeg pumpet så mye som jeg gjorde. Se det litt an hva du trenger. Det går fint for din kjære å kjøpe/leie noe før du kommer hjem.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar, da venter jeg litt og ser hvordan det går. Er jo så mye annet en må skaffe også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...