Gå til innhold

To uker siden jeg mistet, kjeft av venninna mi idag....:(

Adalis

Anbefalte innlegg

...Fordi jeg ikke tok kontakt og spurte hvordan hun hadde det.....

Hun mente det viste seg tydelig nå hvor god venninne jeg var.. Og skrev hun var skuffet over meg.

Til info, det var hun som var med meg på ul da jeg fikk sjokket om ma, hun som slang opp i trynet mitt at hun kanskje skulle få tvillinger (var fem uker mindre på vei enn meg), to sekunder etter jeg fortalte at jeg hadde mistet. Hun som påstod at jeg mistet fordi jeg planla for mye.

Hun som skrev meldinger til meg om hvor kvalm hun var, bare dager etter jeg mistet....

Så gjett om hun fikk en lekse!!!!! Kom masse unnskyldninger etterpå... Hun ante ikke at jeg hadde det sånn.... Ble kjempesint jeg!! Har vel mer enn nok å bekymre meg for en morgenkvalmen hennes!?!!!!!

Ble ordentlig lei meg og, men går greit nå, siden hun tydligvis skjønte tingenes tilstand nå når jeg prentet det inn med teskje...

Skrev forresten melding til henne forrige lørdag og forklarte da at jeg trengte tid og måtte ta en pause fordi det var for vondt for meg... Altså, seks dager senere får jeg kjeft!!! Litt av en venninne....

Eller er jeg riv ruskende gal som mener dette var dårlig gjort????

Fortsetter under...

Nei, ærlig talt, her er det ikke du som er en dårlig venninne, det er iallefall sikkert! Jeg hadde blitt utrolig fortvila og sinna hvis mine venninner hadde oppført seg slik, spesielt når hun har vært med deg gjennom dette og sett hvor tøft du har hatt det!

Selv mistet jeg for 12 dager siden, og mine gravide venninner har vært veldig forsiktige med å snakke om graviditeten sin til meg, og nesten hatt dårlig samvittighet for at de er gravide og ikke jeg. Hadde aldri klart meg uten den støtten jeg har fått, og blir kjempesint på dine vegne over det du forteller.

Så riv ruskende gal er du iallefall ikke, men venninna di burde absolutt la seg undersøke!!!!

Håper du har andre venninner som kan støtte deg litt bedre enn denne kan, og jeg skjønner godt hvis du ikke vil ha kontakt med henne på leeeeeeeeeeenge!!!!!!!!!

Phu, kjente jeg ble skikkelig sint nå, makan til oppførsel!

1000 klemmer fra meg til deg, livet er urettferdig, men neste gang er det vår tur til å ha en baby i magen i 9 mnd!

Takk for støtten! Trist å høre at du mistet!! Har faktisk ikke noen andre venninnen jeg kjenner så godt. Har to-tre utenom henne!! Håpløst... Men, men... Har dere her inne da!! Det hjelper veeeeldig!!!!

Har faktisk skrevet tråd inne på bli gravid til deg. Men den har sikkert havnet litt bak i køen.... Koselig om du vil svare..:)

Hun venninnen min skjønte vel etterhvert hvordan hun var mot meg, så det var en god del unnskyldende meldinger jeg fikk av henne igår.. Det har hun bare godt av.. Ble så utrolig lei meg når jeg fikk den meldingen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...