Mamma til gutt 2.2 Skrevet 11. august 2006 #1 Del Skrevet 11. august 2006 Trenger det ikke enda, men bor på et lite sted der vi ikke har noen som selger mammatøy. Benyttet en av mine siste feriedager til å reise bort for å handle. Føltes litt skummelt. Kan nesten ikke forstå at det er en beibi inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
riho Skrevet 13. august 2006 #2 Del Skrevet 13. august 2006 Har begynt å kjøpe mammaklær jeg også.....klarer ikke gå i noe trangt lenger. skal bli artig å få litt mer mage slik at jeg forstår skikkelig at det er noen der inne.....:-) lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. august 2006 #3 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg har kjøpt hele 3 bukser og 4 gensere, her skal vi være forberedt ja! Orker ikke å slaske i vei selv om det bare er 9 måneder, synes det er tiden for å bruke penger på meg selv og føle meg vel :-) Så har jeg en jobb hvor jeg burde se litt representativ ut da. Kjipt å komme med joggebukse hver dag ;-) Hittil har jeg jo ikke mage, er 12 + 0 i dag. Men gleder meg fælt til den kommer :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå