Gå til innhold

Mine første belly bilder... for de som vil se =)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

...eller kanskje ikke...

kanskje du har et "kjent" ansikt?

har sitti og tenkt litt på hvor i all verden jeg har sett deg før, men har finni ut at det kanskje ikke er deg, men ei som likner veldig??

ikke helt greit å få med seg alt for tida... ser kjente ansikter overalt, synes jeg...

ser jo på "bli kjent" tråden at du er fra oslo, og der er ikke jeg så veldig ofte at det gjør no ;) hihi

men, men, regner med at du ikke tar det ille opp?? :D

uansett, ha en flot helg!!

klem fra vimsete meg

nå gir jeg opp!!

nå har jeg blanda deg med tette82....

trur jeg skal gå i seng nå, jeg...

så kan jeg kanskje se om jeg husker hvor jeg har sett deg før i morra, når jeg, forhåpentligvis, ikke er fullt så vimsete.. (litt smårød i kinna nå, ja.. hehe)

natta!! :)

klem

Hehehe.. no harme done :P.. Ja, spennense å se om vi får på termin!! Hvordan stemmer din mens termin med ul termin da? Min mens termin er 30.nov, så hu kan godt melde sin ankomst litt tidligere. Har ikke bestemt meg hvor det blir fødsel, med eller uten smertelindring.. får ta det som det kommer..

Ha en super dag!!!

Klemmer

hei!!

nå er jeg litt mere våken...

tror ganske så bestemt at jeg har sett deg på sjøsiden, jeg!! og ikke så leneg siden heller.. hihi

mensterminen min er 3. desember... ble satt 5 dager tilbake på ul...

førstemann min, ble født 18 dager før ul termin, så det blir spennende å se om denne også kommer for tidlig!!

uansett så gleder vi oss veldig!!

åssen er formen din nå for tida, da? jeg og julestjerne har jo møttes en gang allerede, og det var veldig koselig. neste gang blir kanskje du også med?? det hadde sikkert blitt gøy!!

ha en flott dag du også!

vi snakkes!!

klem

ja, sjøsiden ja.. det er mye mulig vettu... ;O) 18 dager før ul termin hørtes behagelig ut, hehe.. Synes synd på disse stakkars overtidskvinnene, kan ikke være godt. Formen min er bedre nå *banke i bordet*, men må passe på hva jeg putter i magen, tåler ikke det som er godt (buhuuu). Så neste gang er jeg med!!

Skal en tur til byn nå, så kanskje vi sees??

Klemmer

god tur til byen! jeg skal rydde, støvsuge og vaske klær i dag, før jeg skal i 12 års bursdag til lillesøster, så det blir ikke noe tur til byn for min del i dag, men jeg skal kikke etter deg, og kanskje jeg tør å si hei hvis jeg ser deg igjen!!

klem!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...