Gå til innhold

Brystforstørring......

Anbefalte innlegg

tenker på dette hele tiden, har så lyst på nye pupper. Mannen min har ikke sett meg naken etter fødsel for 1,5 år siden for jeg "gremmes" over brystene mine. De bare henger der som 2 tomme skinnposer:-( Har jo ammet 2 barn og vet det er grunnen men nå er vi ferdige med barn og jeg er kun 31 år og ønsker å føle meg vel igjen. Noen som har gjort dette som kan komme med hva slags erfaringer / tanker som kom etter operasjonen? Er dere fornøyde?

Skulle så ønske jeg hadde penger til dette for da hadde jeg bestilt time i morgen. Er det mulig å få dette dekt når det går på det psykiske? Har ikke hatt sex med mannen min etter vi fikk tulla og er sikker på at dette ville hjulpet på mitt eget selvbildet. Er redd forholdet vårt blir ødelagt hvis jeg fortsetter å skjule meg. Er ellers fornøyd med kroppen.

Ble litt rotete dette men trenger å høre andres meninger og erfaringer.

På forhånd takk:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5893820-brystforst%C3%B8rring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke selv dette problemet, men har full forståelse for dem som plages å vil gjøre noe med det.. Tror ikke du kan få det dekt, men det vet man jo ikke før du har prøvd. Bestill time hos legen, å forklar hvor ille det har blitt i forhold til mannen din osv. men du må skylde ene og alene på puppene, å legg på litt ekstra.. det er ikke sikkert det går, men da har du hvertfall prøvd..

vist det ikke går, så sjekk annen finansiering.. Jeg håper det går i orden, å lykke til.. :)

Hei på deg.

Skjønner deg veldig godt. Gjør noe med det. Det gjorde jeg. Jeg hadde ikke pupper i utgangspkt. Så fikk jeg baby og fikk en liten "smak" av hvordan det var å ha noe å fylle bh'n med. Etter endt amming etter 3,5 mnd. forsvant hele herligheten og ble til to tomme SMÅ skinnfiller. Etter mange år med komplekser for små bryster, fikk jeg stygge i tillegg!!

Jeg opererte meg for 7 år siden, og har aldri angret! Som jeg sa til kirurgen - Ikke noe svært, bare noe å putte i en BH! Han valgte i forhold til mine proporsjoner, og det ble 80 B. Yippi!

Jeg finansierte 25 000,- , og hadde noe oppspart å betale ned med.

Ellers har jeg fått baby nr. 2 og ammet han i 6 mnd. uten store problemer. Måtte legge han til litt oftere enn andre kanskje pga "plassmangel", men det gikk fint.

Kan si avslutningsvis at jeg skulle ønske jeg hadde operert meg nå som jeg er ferdig med baby'er, men jeg trodde jeg var det dengang;-)

Jeg var fått strekkmerker og på mange måter mer naturlige pupper nå etter ammingen av nr. 2, men savner litt av den yppige fasongen.

Jeg kommer til å følge opp med utskiftning om ca. 3 år, noe som anbefales selv om kirurgen sa at de jeg hadde skulle vare livet ut. Da kan jeg ta litt mer i enn sist da fasongen min har endret seg også:-)

Masse lykke til, håper du gjør det for deg, og ingen andre.

Hei,

Etter å ha ammet to barn har jeg også fått to små skinnposer av noen bryster. Jeg har lyst til å forstørre dem men synes de aller fleste silikonbrystene jeg har sett på bilde ser forferdelig kunstige ut, og jeg ønsker ikke at det skal lyse lang vei at jeg har tatt silikon. Det ser liksom så lite toverdig ut med struttepupper etter 2 fødsler og amming... Det gjelder vel kanskje å ikke be om for store bryster.Har uansett forstått det sånn at mange er fornøyd med Fornebuklinikken og kommer til å ta kontakt med den klinikken hvis jeg bestemmer meg for en operasjon. Bor på vestlandet, noe som gjør det litt komplisert i forhold til reising, overnatting osv.

Føler meg heller ikke komfortabel med å være naken foran mannen min og dette går helt klart ut over sexlivet vårt. Samtidig vet jeg ikke om nye pupper hadde hjulpet. Mannen min synes det virker ekkelt å ta i silikonpupper og synes ikke det virker særlig opphissende å vite at de er falske... Samtidig forstår han at jeg ønsker meg større bryster for min egen selvtillit, for at klærne skal sitte bedre osv.

Lykke til videre, du er ikke alene om problemet ;-)

• 3 uker senere...

Jeg har tenkt meg barn om et par år igjen, men klarer nesten ikke vente med silikon, er det lurt å vente eller like greit å gjøre det nå?Jeg har så utrolig komplekser, har mindre pupper nå enn jeg hadde i 9.klasse, uff, liker ikke klage, men er litt hypokonder også, men noen som har opplevd at silikonpuppene blir stygge etter svangerskap/amming?

kan man nedbetale til klinikken? eller skal de ha alt cash?

mvh

Annonse

Hei, jeg har svart tidligere.

Jeg hadde kanskje venta hvis jeg var deg. Ikke for noen anen grunn enn at du ønsker deg flere barn snart, og vil sikkert amme. Jeg hadde ingen problemer med amming, men puppene forandret seg mye. Det er mer heng i de nå. Som jeg kanskje nevnte, er det mer naturlige nå enn før, men jeg savner fastheten litt. Hadde de i 7 år før barn nr. 2. Uansett kommer jeg til å skifte de ut om mlm 2-5 år tenker jeg (da har jeg hatt de i 1-15 år). Kroppen forandrer seg, og neste operasjon skal forhåpetligvis vare mye mye lengre.

Jeg finaniserte med kredittkort og bet. utsettelse. Gikk fint det og for meg var det så veldig verdt det. Lykke til!

Jeg gjorde et brystløft. Da ble overskudds-skinnet fjernet og brystknoppen løftet og forminsket litt. Puppene ble så faste og fine!! Ble virkelig fornøyd. Får et synlig arr fra brystvorten og en strek rett ned, men det blåser jeg i. :o) Finere pupper enn jeg hadde når jeg var 16. (Og jeg likte mine 16-års pupper). Dette var virkelig verdt det!! Kostet 24.000,- for meg uten narkose, men anbefaler narkose - for det var ikke noe godt med 20 nåler i hver pupp før operasjon. Jeg får se hvordan puppene blir etter nr. 2 nå, men jeg nøler ikke med å gjøre det igjen - om det blir nødvendig. Må bare spare!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...