Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Hei, Jeg har ønske om å føde i vann ved Rikshospitalet, noen erfaring her? Har hørt at man ikke får overvåket barnet med ctg og lurer på om det noe å bekymre seg over. Hva ville dere foretrekke?
Wilma og Moas Mamma Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 Jeg har også planer om å føde i vann, fast på Ahus.. Hadde vært intressant med litt erfaringer her ja .)
*tiger* og jenta Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Jeg må innrømme at jeg har ingen erfaringer å komme med, ville bare si til maria ; har du fått beskjed om at du får føde i vann på ahus? Jeg skal nemlig og føde der og de sa til meg at det måtte jeg ikke regne med at jeg fikk siden de bare har to badekar og mange bruker badekar i åpningsfasen Mener ikke å komme med noe kjipt nå, altså, men hvis du har fått beskjed om at det skal gå greit så er det fint for meg å høre også =)
Wilma og Moas Mamma Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 Nei, det har jeg ikke.. De sa ifra til meg på den svangerskapskursen jeg var på der at man måtte si ifra før og boke den.. hmm.. kanskje jeg ska ringe dem å spørre?? Skjønner godt at mange vil bruke dem i åpningsfasen
*tiger* og jenta Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 Kan ikke du legge det inn her hva de svarer deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå