Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du er ikke hysterisk! Jeg fatter ikke hvorfor vi skal prakke på barna godteri, is og brus før de i det hele tatt vet hva det er. Bare fordi vi "må ha" noe søtt for å kose oss, behøver vi ikke videreformidle dette før vi må. Jeg er sjokoman selv, og sier aldri neitakk til søtsaker, men den eldste datteren min på 3 år får hverken brus eller saft. Hun spør ikke etter det, så hvorfor presse på. Godteri på lørdag er hun veldig opptatt av, men spiser aldri opp det hun får. På ettårsdagen hennes tenkte jeg at hun måtte få bløtkake, men hun viste ingen interesse for det, så da presset vi ikke på. Små barn elsker pupp og oppmerksomhet, så hvorfor stresse med is og kaker.

Fortsetter under...

Du har fått veldig mange fine svar her, og støtter i at selvfølgelig er du ikke hysterisk. Syns heller folk som ikke bryr seg og engasjerer seg i sitt barns ve&vel er litt smålamme i hodet jeg.-) Temmelig uengasjerte ihvertfall.

I Norge heter det at søtningsstoffer(som finnes i Fun Light) ikke skal gis til små barn, så det kan være farlig at tantebarnet ditt drikker en liter slik saft om dagen.

Så fortsett å stå på ditt, vet hvordan det er når folk syns du overdriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...