MaybeMe? Skrevet 11. august 2006 #1 Del Skrevet 11. august 2006 Hei på deg snuppa! Nå har jeg stilt inn compen på ringing i morgen, og kontrollmålt med den og Ladycompen. Min viste 37,08 og din 37,06, så det er jo ganske så likt. Greit å vite, siden jeg legger inn tempene på fertility friend. Man skal visst ikke bytte termometer i løpet av en syklus, men det er nok ikke så nøye. Gleder meg til å begynne å tempe i morgen. Begge compene tror jeg har EL om 5 dager, men det er vel bare ut fra hva som er vanlig, ikke spesielt tilpasset meg. Hyggelig å treffe dere i dag, som alltid! Koselig med sånne små treff syns jeg, selv om de store er hyggelige de også. Blir liksom litt mer personlig når det bare er oss "kjente". Dere har kanskje blitt litt bedre kjent med de andre enn jeg har da. Ute begynner verandaen vår å ta form. Jeg er mer i veien enn til nytte, så jeg sitter heller her foran data'n og kommer med muffins når jeg får beskjed om det. Ekte husmor. ) Gleder meg til å invitere til treff på den nye uteplassen vår, men det spørs om vi må vente til neste vår. Tror ikke den blir ferdig før det begynner å bli kaldt ute. Ha en fin helg da vennen! Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5892995-hebbie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 12. august 2006 #2 Del Skrevet 12. august 2006 Så gøy !!! Håper BC kan hjelpe til slik den gjorde med meg slik at du får en spire neste gang nå ) Er jo greit å begynne å måle slik at den får noen dager på seg til å bli vant med deg. Vi har jo blitt en fast liten klikk som holder sammen, også hiver vi oss på de store om vi har mulighet. Kjempegreit å ha muligheten for begge deler. Jeg er sååå glad for at jeg har blitt kjent med alle disse jentene på BIM - livet mitt hadde vært gaaaanske kjipt og tragisk hvis ikke. Da hadde det vært en ny repetisjon fra fjoråret - hvor jeg ikke kjente noen og en sjelden gang hev meg på fest eller noe med damene i kompisgjengen til gubben - men de fleste der kjente jo de andre fra før av. Så det ble litt kjipt av og til. Men nå har jeg blitt bedre kjent med den gjengen og har virkelig tatt meg i skinnet de siste månedene for da har det skjedd så masse her borte - også koser jeg meg med å treffe dere mest. Er ikke så verst å bo på Østlandet allikevel ) Gleder meg til å invitere til treff jeg også - hadde vært gøy ute, men det skjer mye fremover nå og sommerværet har vel stukket for i år. Men nå begynner det å ta form inne så det er mulig å ha besøk - så det blir gøy. Men fremover nå så vil det poppe frem babyer hver måned så da blir det nok masse husbesøk - vi får mekke sammen noe digg å spise og troppe opp på den som er i ilden ) Ha en kjempefin helg du også vennen - må treffes snart igjen !!! Og du får ny spire snart ;op Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5892995-hebbie/#findComment-5896702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå