Gå til innhold

Neeeiiii når blør eg og


Gjest

Anbefalte innlegg

har begynnt å blø i dag:( men det er brunt flytene..ekkelt.. mensmurringer.. Fikk beskjed fra legen at _HCG stigning var veldig høy og at det pr dags dato ikke var noe fare for å ha MA..så nå er det vel en SA på gang.. Blir sprø av dette her.. Føler nesten ikke for å prøve igjen hvis det g¨år galt nå..de første 6-12 ukene er forferdelige for meg.. mye kvalm,trøtt og hodepine... I dag har vi kjøpt større hus og alt mtp på den lille.. buhuuu ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!

kjempetris for deg dette,, å tungt å gå å bekymre seg å ikke vite. er det noe friskt blod ilamme eller bare brunt tykt utflod? ville bare fortelle deg at jeg hadde mye tykt brunt utflod med klumer i uke 4 til 7.. og det var ingenting galt. bare levret blom som kom ilamme utflod. dette pga liten blødning fra livmor.. noe som ofte skjer i begynelsen. masse lykke til for deg,håper virkeliog dette går bra!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, føler virkelig med deg. Er så forferdelig med den usikkerheten. Jeg hadde noen småblødninger med rødt blod og slim i forrige svangerskap rundt hver mens, men det var ingenting i veien med barnet. Så vet ikke om hormonene kan fortsetter å forvente El eller noe? Men husker godt den vonde usikkerheten.Forferdelig å gå rundt å være redd. Man klarer nesten ikke å tenke på noe annet heller.

 

I hvertfall positivt at du ikke har friskt blod, men brun utflod. Håper det går bra! X alle fingre og tær for deg.

 

Tenker på deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Stakkars, stakkars deg. Husker så godt den vonde følelsen der. Har opplevd det selv - både en SA og en "blighted ovum". Å sette seg på do og plutselig oppleve det brune blodet er helt forferdelig. For min del gikk det ikke bra, men jeg ser at noen her har hatt disse symkptomene uten at det har skjedd noe galt. Jeg håper du får komme inn til en lege så raskt som mulig slik at du får et endelig svar. Jeg føler så inderlig med deg, og krysser fingrene for deg. Det er jo fint at HCG har steget, det peker vel mot et friskt foster frem til nå i hvert fall. Fortell oss hvordan det går da, kjære deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spm, hvordan er det når man har en blighted ovum? Vet at det er en tom fostersekk, men hvor lange var du på vei? Og hvordan fungerer symptomer og sånt ved en sånn tilstand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

For meg var det slik at mensen ikke kom, men jeg testet likevel ikke positivt før etter flere uker. Til slutt kom det positive testresultatet, men streken var veldig svakt blå. Da jeg kom til legen, da jeg egentlig skulle ha vært et par måneder på vei, prøvde han å si at jeg sikkert hadde talt feil og at jeg egentlig bare var veldig kort på vei. HCG ble målt til under 1000. Ingen smerter eller blødning. Ble sendt til Kvinneklinikken på Rikshospitalet til slutt, etter utallige målinger der HCG steg, men så lite at de til slutt måtte tro meg på at dette ikke var normalt. Der fikk jeg innvendig UL, og gynekologen så fostersekk, men ikke foster. Størrelsen på sekken bekreftet at jeg hadde gått så lenge som jeg selv hadde beregnet, cirka to måneder. Måtte få abortpille for å støte ut restene. Blødde da kraftig i noen dager, som en aggressiv mens. Så kom jeg inn i vanlig syklus igjen. Ble gravid igjen med en gang - og spontanaborterte i uke 7. Ble så gravid igjen en måned etter, og fikk min sønn som nå er to.

Nå er jeg gravid i uke 7 igjen - er sikkert litt over gjennomsnittet nervøs, men det vil vel aller helst gå godt, vil det ikke?

Si bare fra om du lurer på noe mer - håper alt er i orden hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en kortere og enklere måte å si det på ;-) - takk for hjelpen. Men du, hvordan er det med deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret:)

 

Jeg har tenkt litt på det at jeg kunne ha tom fostersekk, men det er vel en av mange frykter man kan ha tidlig i svangerskapet som SA, MA, Ex.U, etc. Har hatt SA og Ex.U før, og får derfor ekstra oppfølging denne gangen. Lurte dog på det med Hcg, men etter det du beskriver her bør jeg ikke ha noe å frykte, fikk nemlig svaret på mine to Hcgprøver i dag (har vært på ferie så mulig den har ligget der i noen dager), og men Hcg hadde en fin stigning sto det i brevet, uten at det sto noe om hva nivået mitt var på. Skal på min 3. UL til onsdag, og håper jeg får se at alt er i orden med den lille, og at jeg kanskje får en litt mer eksakt termin. (har fryktelig lang syklus). Men er et sted mellom uke 7 og 8, tror jeg da;)

 

Skjønner at du er nervøs, det er veldig naturlig. Mange av oss slapper nok mest av etter de berømte 12 ukene, selvom man langt fra er i mål da. Når har du termin?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminen er beregnet til 8. april på babyverden, her beregnes den til 7. april (jeg har lagt inn 30 dagers syklus). Men jeg må ha keisersnitt, og da blir det vel sikkert et par uker før, gjør det ikke? Høres uansett ut som vi skal følge hverandre ganske jevnt her, om alt går bra. Ingen garanti for det, selvfølgelig, men det er vel tross alt større sjanser for positivt enn negativt utfall her!? Gleder meg til å følge deg på veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...