cec26 Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Var i på sandvika storsenter i dag... var innom butikken 9 mnd.. fy søren så mye fint de har fått inn nå.. holdt på å bli tullete jeg.. men sinnsykt dyrt da.. kjøpte ikke noe i dag.. er jo bare 13 uker på vei..skal vente litt.. trenger egentlig bare en bukse inntil videre.. men anbefaler å dra innom der.. masse fra mama-licious bla...
Regnbuens barn™ . Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Hei. Var salget ferdig? Jeg handlet mye der på mandag. på 70% avslag, og høstens nyheter.. Masse lekkert der =) Forresten, du er den eneste cec26? Isåfall så hadde du rett =)
cec26 Skrevet 11. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2006 Hei hei:) det var en del på salg der ja.. men masse nytt og.. utrolig mye fint altså.. Ja, det er jeg som har spådd deg hvis det var det du tenkte på hyggelig med tilbakemelding:)
Regnbuens barn™ . Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Ja det var deg jeg trodde det var, så hyggelig at du og er kommet over hit =) Skal på UL 23 august, så da vet jeg mer om spådommen .. he he.. Ha en strålende dag!
LillianS Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 Unnskyld at jeg bare bryter inn i ett innlegg sånn som det her. Men ble litt nyskjerrig når du hadde spådd rett på prinsessen på erten . Du så nemlig gutt på meg. Men jeg har vært så utrolig mye dårlig i dette svangerskapet, kvalm og kastet opp mye. Og jeg mener det absolutt er ett jente tegn at man er mye dårlig. Sikker på at det er gutt jeg får , født 09.12.1983...
Regnbuens barn™ . Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 Når har du UL LillianS? Jeg skal på Ul 23. Så jeg er spent, har en gutt fra før og blitt spådd en jente nå, og jordmor mener jeg har jentefrekvens på hjerterytmen.
LillianS Skrevet 12. august 2006 #7 Skrevet 12. august 2006 Jeg vet ikke helt når det blir jeg. Er vel vanlig med mellom uke 17 -19. Jeg er 14 uker til onsdag , så det er jo enda noen uker til. Cec26 har sagt at jeg skal få gutt denne gangen skjønner du , men mine svangerskapsplager heller 100% imot jente. Så jeg måtte bare høre med henne om hun kansje hadde ombestemt seg . Jeg er ikke nyskjerrig jeg , neida !!! Har jente ifra før , så det hadde vært veldig koselig med gutt nå. Men blir jo selvfølgelig glad uansett hva det er
Regnbuens barn™ . Skrevet 12. august 2006 #8 Skrevet 12. august 2006 Ja da er det vel fortsatt noen uker igjen før du vet, men svigerinna mi var veldig frisk med jenta, og syk med gutten hun fikk som nr 2. rart hvor ulikt det kan være, jeg derimot - har vært frisk med førstemann, en gutt, nå så har jeg vært veldig dårlig... så får se hva det er?
Regnbuens barn™ . Skrevet 12. august 2006 #9 Skrevet 12. august 2006 Ja da er det vel fortsatt noen uker igjen før du vet, men svigerinna mi var veldig frisk med jenta, og syk med gutten hun fikk som nr 2. rart hvor ulikt det kan være, jeg derimot - har vært frisk med førstemann, en gutt, nå så har jeg vært veldig dårlig... så får se hva det er?
LillianS Skrevet 12. august 2006 #10 Skrevet 12. august 2006 Ja det er veldig spennende. Men hva det er kan vi jo ikke endre på uasett, får jo vite det etterhvert uansett:) Får se om cec26 gidder å svare meg etterhvert. Tror liksom litt på den hun sier , selvom jeg pleier å ta sånne spådommer med en klype salt
Regnbuens barn™ . Skrevet 12. august 2006 #11 Skrevet 12. august 2006 Ja jeg er og litt skeptisk til spåing, men hun har hatt rett på alt hittil inntil vi vet kjønnet da. Du får holde meg oppdatert om hva det blir, så skal jeg og gjøre det=)
cec26 Skrevet 12. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 12. august 2006 Hei LillianS Jeg føler forsatt gutt på deg jeg altså.. Men jeg kan ta feil, er ikke alltid like lett å spå over nettet... best å ha den jeg spår rundt meg hvis du skjønner:) Men jeg tror det er en gutt... blir spennende å se da.. vi skal vel på ultralyd ganske likt tenker jeg.. Så da må du oppdatere meg:)
LillianS Skrevet 12. august 2006 #14 Skrevet 12. august 2006 Oki, takk skal du ha Blir spennende å se om du får rett da , tviler litt selv , har veldig jente følelse. Mne jeg kan jo ta feil jeg og . Når er det du har termin da ? Du vet vel hva du skal ha selv du da ? Jeg skal oppdatere ja
cec26 Skrevet 13. august 2006 Forfatter #15 Skrevet 13. august 2006 Hei:) Jeg har termin 20 februar... det er drit vanskelig å spå seg selv så har ingen aning..men jeg har en sterkere følelse på at det kan være en jente denne gangen:) Men vi får se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå