Gå til innhold

Noen som kan anbefala ei god vogn????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt brio vogn på to unger å har vart fornøyd. Men nå har eg lyst å prøva noe nytt;)

Noen som kan anbefala ei god vogn som du er fornøyd med :) ???

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Har også hatt Brio før, men har nå Emmaljunga City Cross, og er kjempefornøyd. En lett og god vogn med god demping. Prøvde Teutonia Spirit S3, men var ikke fornøyd med denne. Den var klumpete og hadde dårlig demping. City Crossen er super! Har den med hardbag, og det fungerer veldig bra.

Lykke til!

Skrevet

Vi er kjempefornøyde med Quinny freestyle comfort som vi kjøpte på tysk nettbutikk og henta i Sverige. Da ble det halv pris. :-)

Skrevet

Hadde først en Brio Kombi som ble byttet i en Urban Jungle, og har ikke angret en dag på at vi byttet.

Skrevet

Simo kombivogn er kjempebra:) Lett og trille og god plass!

Skrevet

har kjøpr simo duo. anbefales. samt emmaljunga duo er gode vogner med lite tull..

Skrevet

Emmaljunga duo edge er perfekt. Mange finesser som er veldig praktiske. myggnett i kalesjen, ryggen på baggen kan settes opp, stor og fin bag, Vi er veldig fornød. Kjøpte netopp brukt to år gammel for 4000,-

Skrevet

Hvis pris ikke er det viktigste vil jeg anbefale Bugaboo Cameleon (fås kjøpt på fru lyng). Kjempefin kombi-vogn som du lett skifter utseende på (for den forfengelige :o)) Se: www.bugaboo.com .

Skrevet

jeg vil anbefale basson sine vogner:-) har hatt den til begge mine og har vært stor fornøyd, ikke noe dyre heller forhold til brio og alle andre:-) du finner de på www.biteringen.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...