Gå til innhold

Tips til Julegavekalender???

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å lage jule-gave-kalender til mannen min.

Er fortsatt lenge til jul, men nå er jeg 50% sykemeldt og har tid til å handle litt på dagtid, uten at han merker noe :)

Har dere noen forslag til hva det kan være? Helst ikke så veldig dyre ting, siden det må være 24 pakker totalt!!

Håper dere har masse tips!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5892412-tips-til-julegavekalender/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe...det er moro med kalender.. mannen min fikk masse skruer, lyspære, tommestokk, sjokolade, superlim, spiker, kost til bilen, wunderbaum tre, sukkertøy med hjerter på, kino billett, skrapelodd, lottokupong...tja...var det mer tro.... Noen tips ihvertfall

HEI!

Jeg har lagd det til kjæresten min alle årene vi har vært sammen... Pleier gjrne å ta litt billige ting i uka, og litt større på fredager og lørdager.

Jeg har også begynt med årets kalender, og forelæpig har jeg kjøpt 3 t-skjorter, to DVD'er, golfballer, Bolle, to bøker, et par boxere og noen par sokker. Deodorant ( i samme slag som parfyma hans)...og har planlagt at 23.des-gaven skal være en SVÆR godtepose...det ar det vært hvert år.

GOD JUL!!

Jeg lagde juleøl-kalender til mannen min for ett par år siden. 24 ulike juleøl pakket individuelt inn og nummerert, så satt jeg dem i en sånn grønn plastikk øl-kasse som jeg tok et bredt rødt bånd rundt. VELDIG POPULÆRT!!! (men, ganske dyrt da...)

sinnsykt bra zoomer...den tror jeg at jeg må adoptere..... typen påstod at han ikke ville ha julegavekalender ifjor, mente det ble for dollete men den der med øl`n kunne tilogmed han falt for he he, men finnes det virkelig 24ulike juleøl sorter? jøss :-) hi hi gleder meg til jul....ikke er det bare julekalender tid men også nærmere januar og termin he he

Annonse

Juleølkalender var en glimrende idé. Jeg også låner den til min samboer. Samboer ler av meg som MÅ ha kalender hvert år. Men det er en tradisjon for meg. Har hatt den samme kalenderen, laget av mor, i 24 år. Det er godis i min da, men bare små enkle ting som et par smågodt ting i hver luke.

Ellers går det an med gavekort må små gester, som f.eks massasje, kafébesøk, favoritt middag, favoritt kake og andre av hans favoritter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...