Gå til innhold

November: Tips til julegavekalender???!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å lage jule-gave-kalender til mannen min.

Er fortsatt lenge til jul, men nå er jeg 50% sykemeldt og har tid til å handle litt på dagtid, uten at han merker noe :)

Har dere noen forslag til hva det kan være? Helst ikke så veldig dyre ting, siden det må være 24 pakker totalt!!

 

Håper dere har masse tips!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kinobilletter, boxershorts, kule sokker, cupido (da blir han nok overasket og glad!;)), noe spiselig han er veldig glad i, "gavekort" fra deg på massasje.. Mye en kan legge inni! :) Kos å gjøre det, har tenkt på det selv, men tror ikke jeg orker.. Blir nok stress og få kjøpt inn julegaver for desember kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ett år en vanlig sjokoladekalender til oss, å den glemte han å åpne, å jeg gikk på skole, å var bare hjemme i helgene, så da åpnet vi våre ilag, å la sjokoladen i en skål å koste oss med de til kaffen.. så etter det så har jeg ikke hatt adventskalender. men skal brodere adventskalender til lillegutt i magen, til neste jul. denne jula er han jo bare litt over en mnd gammel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kuponger fra deg, f.eks 1 romantisk kveld hvor du skal ordne alt, eller du tilbyr deg å gjøre andre ting som din kjære setter pris på. Jeg bruker å få slike kuponger av min kjære hvor jeg "får rett" til en time ryggkos. Kjempeherlig for meg ihvertfall.

Ellers kan små, søte gaver være tingen. Men det blir fort dyrt har jeg erfart. Derfor kan dere kanskje lage en kalender sammen hvor dere åpner annenhver dag, det begynte vi med i fjor. Kjempegøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier å gi flaxlodd, sjokolade, små billige bamser, nesehårtrimmer sånne ting.. stortsett små ting som ikke koster noe også klaer jeg ikk ela vær å kjøpe noen litt dyrere da...

 

i fjord tenkte jeg nøye gjennom når han fikk ting også, visste f.eks at han skulle på gutte tur på fjellet en helg og at det ble kjempe fest på lørdagen, søndag fikk han en ny og god joggebukse:) alltid deilig nåe man er dårlig...

 

en pose mikropopcorn...

hjerte sjoko,

kjærlighet på pinne,

bare sånne små ting..

 

han var kjempe førnøyd!

vi har jo god tid fremover nå, så da kan vi jo kjøpe ting når det er tilbud å sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lagde kalender til min kjære i fjor, og det var stor suksses. Han har bursdag i desember så han får en ekstra fin gave i gullpapir den dagen å no ekstra inni,ellers er de andre pakket inn i rødt papir, og henger i vinduet på kjøkkenet. Ellers har jeg putta inni ting som han har brukt for: boxer, lue, hansker, skjerf, sokker.

Litt forskjellig godteri med julemotiv.

Pepperkakehus, som jeg monterte og pynta.

Sjakkbrett, julebelysning til å ha ute. Det hadde jeg i nr.1 så vi hadde lys hele jula... Han satte veldig stor pris på denne kalenderen så jeg må nok lage en i år også. Må vel og henge med en liten gave til datteren også. Så får far og datter kose seg med dette mens vi venter på jula...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo du.

Kos å gå hjemme og ha tid til sånne ting da:)

 

Tips til julekalender: PUSLESPILL!!!!

Ulempen er at du må legge det først da, men har du god tid, så er jo det topp. Og dyrt trenger det ikke være heller!!!

 

Del opp i 24 "deler", og la han pusle en dag om gangen.

Jeg fikk det av kjæresten min i fjor, funker knall bra på både voksne og unger:)

 

Jeg har rammet inn delfin puslespilletet jeg fikk!!!

 

Lykke til:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...