Gå til innhold

April: Helt utenom tema, men jeg må bare få det ut.

Anbefalte innlegg

Det er jo sport på tv hele tiden! I tillegg til alt det vanlige, har det vært OL i vinter, VM i fotball på begynnelsen av sommeren og nå EM i friidrett! Jeg er så lei! Og så kan jeg ikke bare slå av, for mannen min er sååå interessert i sport. Så ender det med en kompromissløsning som ingen av oss er fornøyd med. Han synes han nesten ikke får sett noe sport, mens jeg synes det står på hele tiden. Er det flere som har det sånn?

Fortsetter under...

nja...var en periode jeg syntes det ble litt mye fotball..og et år tidligere ble jeg skikkelig lei vintersport. Men jeg liker egentlig å se sport -bortsett fra fotball. Det interesserer meg midt bak..hehe.. så har vel ikke helt samme problem som deg, men forstår frustrasjonen godt, for det ER ENORMT mye sport på TV for tiden..Men nå er det snart fredagskrim!! JIPPI!! ;)

Godt å se at det ikke bare meg som har en mann som er SPORTSIDIOT :) Men jeg har ett tv inne på soverommet hvis det er noe jeg vil se..

Når vm i fotball var over var det sykling..

Er interresert i fotball selv,men det får jo være grenser på hvor mye jeg ser.. Ser kampene til BRANN selvfølgelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...