Gå til innhold

Ja da er testen kjøpt...men...

Anbefalte innlegg

Hehe..ler meg ihjel av dere...

UANSETT HVOR MYE OG LENGE JEG SER PÅ TESTEN ER DEN LIKE...........

FORBANNA HELVETES NEGATIV..nå er jeg sur..og kvelden er ødelagt...hvorfor venta jeg ikke til i morgen...

Nå kan den forbanna tanta bare komme..NÅÅÅÅ!!!!!!

Skal drikke meg fra sans og samling i mårra gitt...

Fortsetter under...

Å neeeiiii, uff nå ble jeg lei meg her.( Skikkelig dritt!!! Men så lenge tr ikke er kommet er et jo håp:) Drikker meg snydens jeg også om min blir neg i morgen.. uff skikkelig leit. Frykter det samme vil skje her også. SOOOOR KLEM og ikke gi opp håpet ennå:)

Hulkhulk....takk for det lunajenta og jan78-......glad jeg er alene i kveld så ingen ser meg...nettop kjørt sambo på fest...jeg testa rett før jeg kjørte han..han spurte ikke om resultatet engang.....frister ikke å prøve neste mnd engang..siden det ikke klaffa på første forsøk mistet han litt av interessen...

Drittkveld delux...prøver å være sunn og gå ned noen kg men nå kjøpte jeg en stor pose potetgull...og cola...og digg....

Snufs:( du får ta en positiv test du jan78....sukk

Annonse

Kjære deg da snuppa.. uff får klump i halsen her jeg..ikke noe særlig å være alene nå heller, selv om det kan gjøre godt å hyle uten at noen hører det. Er selv alene her hjemme, da mannen er ute på reise med jobben, og jeg vet ikke hva jeg gjør om testen blir negativ. Drikker meg nok kanon tenker jeg..

At du prøver å gå ned litt r jo kjempefint, og en trøst med godis nå, gjør ingen ting!! Kos deg masse i kveld. Skulle gjerne vært der og gitt deg en klem..... Menn skjønner ikke alltid hvordan det er for oss jenter dette med barn og negative tester. Mannen min har ikke alltid skjønt det han heller. Først etter at vi mistet at han har begynt å bli skuffet når tr dukker opp, men ikke på langt nær så lei meg som jeg blir.

Du skal se det ordner seg, og som jeg nevte over her, håpet er ikke ute før tr dukker opp!!

:) Du er en snill sjel altså...ja...mannfolk sier jeg bare..men snakket nettop med han..var litt lei seg..lovte meg at vi skulle stå på som bare det neste mnd! så da satser jeg på at han mener d!!!!!..ellers blir d værst for han..hehe..

Jeg orker ikke drikke heller...men vodkan står i skapet..hehe.blir sikkert bare mer lei meg da tenker jeg...venter til i mårra gitt....

Når tenkte du teste du da?

I morgen tidlig en gang.. Nettopp hatt en heftig diskusjon med anonym her (innlegg om ikm) Nei, kanskje best å vente med drikkingen til i morgen. Kanskje vi blir nødt til å drukne tanta sammen...:)

Tror helt sikkert han mente det-Menn har ikke så lett for å vise følelser med en gang, så kanskje derfor han ikke sa noe i sted:) Ønsker deg lykke til ialle fall, og husk, håpet er ikke ute før tr kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...