Gå til innhold

Ja da er testen kjøpt...men...

Anbefalte innlegg

Jeg NEKTER fortsatt å teste...Ikm 9 aug..ingen tegn til tr enda..sukk 3 dager over nå! Men jeg må vel vente til i mårra tidlig kanskje? Jeg hadde jo IKKE tenkt å teste egentlig..for da kommer a....tanta altså...snikende som en ekkel hodepine...med kun en hensikt: Å VÆR JÆVLI...hehe...

NED MED TANTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5891708-ja-da-er-testen-kj%C3%B8ptmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Jaaaaa..dumme meg..bruke minst 10 min på apoteket før jeg kjøpte testen...kjente at tanta stirra meg i ryggen da jeg betalte....grøss...Den brenner i skuffa no..tør ikke ta den utav posen engang jeg....ÆÆÆÆÆÆ----alle vil at jeg skal teste i kveld...kjøpte du to tester? De hadde bare forbanna Qiuck respons da..håper den er sikker nok! Funderer på å spare urin i noen timer nå..hehe..

Klem

Annonse

Jeg stod der i evigheter jeg også, kjente meg helt ødelagt! prøvde å spare jeg også, men gikk to tmer så klarte jeg ikke mer... Måtte tisse, og lot testen ligge igjen... Sies at en skal vente 4-5 timer, men DET klarer jeg ikke. Skal vedde for at jeg svimer av før resultatet vises i morgen. Himmel, at det går ann, hva er vi så redde for??!

Var innom to apoteker på veien, første stedet hadde de kun qr, og den nektet jeg å kjøpe så måtte lete etter et annet apotek..

JEg orket ikke kjøre helt til byen jeg....vondt å kjøre bil pga av ryggen så prøver å ikke kjøre så mye..men Qr skal jo være like sikkert..så håper det da..hehe...Jeg klarer ikke holde meg 4 timer jeg heller I DENNE VARMEN..drikker jo konstant...BEKKER innpå med iste og vann....sukk...

Aner ikke hva jeg egentlig er så redd for..er ikke noe krise med negativ test..men kjenner allerede nå at tårene presser på .....vil ikke ha EN STREK..VIL HA TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO..forbanna..tør ikke teste..d vil ødelegge hele helgen...sukk

var du mange dager over ikm igjen?

jeg trodde jeg kom til å bli så nysgjerrig at jeg ville teste før IKM, men nå tør jeg ikke, så har nok testeskrekk jeg og. hi hi. IKM på søndag. Men vil vente til iallfall onsdag hvis ikke filletanta dukker opp. Eller enda lenger kanskje... hvis jeg ikke tør!? Gleder meg til å logge på her i morgen og se hvordan det har gått med dere testere! Kjenner dere noe? En anelse om det kan være eller ikke?

Annonse

I morgen er jeg 6 dager over ikm...

Jeg er redd den er negativ, er vel derfor jeg ikke tør teste. Vi hadde håpet på å få det til før terminen, men den skulle vært nå om 12 dager, så er den negativ, blir det en tung dag., er jo ingen krise, men jeg vil ha et kryss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kjenner tårene her jeg også, sippa litt i sted, da testen var kjøpt, trodde liksom ikke at jeg skulle sitte med en test igjen:) Uff, og mannen som ikke er hjemme før til uka..

Vært småkvalm i ca 2 uker nå, og hatt mensliknende vondt nå og da siden lør/søn.. ellers ingen ting.. Pleier å ha alle symptomer før ikm ellers, men ikke denne gangen. ikke er jeg oppblåst i magen heller, noe jeg vanligvis er 4-5dager før ikm. Nå stikker det liksom litt nedi der..

Nå har jeg flydd på do tusen ganger snart, og hver gang har jeg fått nervesammenbrudd ved synet av den testen, får meg ikke til å ta den med meg! Nei, det må bli i morgen tidlig. Hadde nettopp noe som liknet på disse mensvondtene, men samtidig ulikt. Ga seg etter et minutt ca, så var ikke tanta nå heller(nettopp tisset og sett) Koselig at så mange engasjerer seg:)

Jeg og fikk d hver eneste gang...men nå bet jeg tenna sammen.....Hadde samme ting du skreiv oppi her...lite oppblåsthet, ikke spes menssmerter..stikker litt bare....+hodepine...

Har nå altså testa.....så vet dere det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...