Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #1 Del Skrevet 11. august 2006 Hva synes dree om det navnet?? Det betyr Havfrue!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #2 Del Skrevet 11. august 2006 Grusomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpiseLise Skrevet 11. august 2006 #3 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg liker det:-) Og det er mye finere enn Cornelia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. august 2006 #4 Del Skrevet 11. august 2006 Cordelia.. Vet ikke hvorfor, men det aller første jeg tenker på er BORDELL?!?! Kanskje navnet som ligner litt.. Hehe.. Så.. nei.. Jeg liker ikke Cordelia ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 12. august 2006 #5 Del Skrevet 12. august 2006 Vet ikke...føler at det er litt feilstavelse for Cornelia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 12. august 2006 #6 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg liker det! Men jeg gjorde ikke det før.. men så ble jeg kjent med ei lita jente som heter det, og nå syns jeg navnet er flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #7 Del Skrevet 12. august 2006 Enig med noen andre her om at jeg tenker det er en feilstavelse av Cornelia...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 12. august 2006 #8 Del Skrevet 12. august 2006 Kornelie er finere:) Uansett syns jeg C`en bør droppes, det blir litt vel pretensiøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #9 Del Skrevet 12. august 2006 Betydningen er jo fin, men det høres ut som du er tett i nesen og sier Cornelia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #10 Del Skrevet 27. september 2006 Ine Cordelia er nydeli,er egentlig motstander av dobbelnavn,men her er et av mine unntak!Cordelia er et godt navnevalg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2006 #11 Del Skrevet 27. september 2006 spy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2006 #12 Del Skrevet 28. september 2006 Høres ut som en fint navn på ei heks i en tegneserie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. september 2006 #13 Del Skrevet 28. september 2006 det første jeg tenkte var ei lita jente som var tett i nesen og egentlig heter Cornelia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 28. september 2006 #14 Del Skrevet 28. september 2006 Det første jeg tenkte var det samme som 'venter jentebaby'; Cornelia uttalt når men er veldig tett i nesen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #15 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det er veldig likt Cornelia, men høres ut som om den som uttaler det har tett ense. Ok navn, men jeg ville ikke valgt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 1. oktober 2006 #16 Del Skrevet 1. oktober 2006 Vet om ei jente som heter det. Syntes det er fint. Cordelia er jo kjent fra Shakespeare's King Lear. Og Uranus måne heter Cordelia. Jeg vet ikke helt det med havfrue, men datter av havet eller noe liknende betyr det ihvertfall, har noe med vann å gjøre. Noen mener det betyr hjerte og noen mener det betyr styrke. Men uansett, syntes det er fint. Kan jo være fordi jeg vet om noen som heter det. Man må nok bli litt vant med det.h Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
khauge80 Skrevet 1. oktober 2006 #17 Del Skrevet 1. oktober 2006 GRUSOMT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #18 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hm. spesielt;) Finere enn Cornelina synes nå jeg da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #19 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er mye finere med Cornelia eller Cornelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #20 Del Skrevet 3. oktober 2006 Skrive-feil?? Går ut ifra at du mente Cornelia? Det er fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå