Moon and starlight Skrevet 11. august 2006 #1 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg synes det er vanskelig aa velge..kan dere si hva dere synes om disse tre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. august 2006 #2 Del Skrevet 11. august 2006 Lilly!!!!!!! Sara: Ok... Thea: Fint dog kjedelig. Lilly: NYDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 11. august 2006 #3 Del Skrevet 11. august 2006 Lilly, de andre blir litt kjedelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #4 Del Skrevet 12. august 2006 Synes Sara er et flott navn, men kanskje litt oppbrukt? Lily er jo helt nydelig! Ville hatt det alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 12. august 2006 #5 Del Skrevet 12. august 2006 Sara er nydelig, synes thea er flott også, men det er kanskje litt vel vanlig nå om dagen. Lilly er jo egentlig fint men det minner meg bare om en rar gammel dame med en rar gammel katt som bodde i gata mi som liten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #6 Del Skrevet 12. august 2006 Sara er finest av de du nevner.. Men jeg synes at hvis man gjør om Lilly til Lillian... Så blir Lillian finest:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E n d e l i g Skrevet 12. august 2006 #7 Del Skrevet 12. august 2006 Lilly! Helt klart. De andre to er i overkant populære etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 13. august 2006 #8 Del Skrevet 13. august 2006 Lilly er nydelig! Sara er også fint, men Thea er blitt noe kjedelig etterhvert synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 13. august 2006 #9 Del Skrevet 13. august 2006 Sara!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå