Lunajenta og Alvegutten Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Samboeren har reist på besøk til en kompis, kjeder meg litt allerede... Men det er jo deilig å være litt alene og da, jeg og kattepusen:)
Gjest Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Skal vi bytte? Har nærmest vært alene mor de siste to ukene fordi min mann har hatt så mye og gjøre og er utrolig sliten nå, før det var det først spysyken og så to unger med vannkopper...phu.... Skulle gjerne hatt en alenehelg jeg! Nå blir det alenemamma tilværelse i morgen også, men på søndag skal min mann ta ungene med vekk i et selskap og da skal jeg slappe av! Og kanskje vaske huset litt, det ser ikke ut her, og forberde meg på å kjøre 3-4 timer på mandag, kvier meg!
Alba44 Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Slappe av hjemme med kjæresten i dag & i morgen skal vi på bursdagsfest. Feire at tr snart er over for denne gang =) God helg! Kos deg =)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 11. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2006 Huff da, sånn stress! Du må slappe av og kose deg på søndag i hvertfall:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 11. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2006 Syns jeg var en god idé Kos deg du og, god helg!
Gjest Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Det skal jeg :-) Akkurat nå gleder jeg meg vilt til barnehagen åpner igjen på onsdag, jeg elsker ungene mine over alt, men å gå oppi hverandre i flere uker med sykdom og alt er utrolig slitsomt og de er lut lei av å være hjemme, eldstemann på snart 4 år spør hele tiden om han ikke kan være så snill og få gå i barnehagen snart... :-/ Prøver å finne på ting med dem, men er begrenset med muligheter liksom i lengden.
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 11. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2006 Skjønner jeg godt, høres slitsomt ut.... Hvor skal du kjøre på mandag da?
Gjest Skrevet 11. august 2006 #8 Skrevet 11. august 2006 Til mitt nye studiested :-) Skal ta det deltid via nettstudier, men må opp på seminarer der ca 7-8 ganger i året, tar rundt 3-4 timer å kjøre hver vei. Nå første gang er det fra mandag til onsdag. Gledegruer meg. Skal studere praktisk pedagogikk.
rosered Skrevet 11. august 2006 #9 Skrevet 11. august 2006 Skulle egentlig en tur på hytta til mamma og pappa sammen med sambo, men siden han har fått øyeproblemer (lang historie, men han må på legevakta og få sjekka det) så ser det ikke lovende ut... Men men, får være positiv og håper at vi får dratt i morra...
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 11. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2006 Ok, spennende det da! Jeg har pedagogikk grunnfag, ganske interessant egentlig. Ønsker deg lykke til på mandag:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 11. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 11. august 2006 Huff, ikke bra... Håper dere kommer dere avgårde i mårra da. Hmm.... Lurer på om jeg skal en tur på butikken og kjøpe litt godteri....?
rosered Skrevet 11. august 2006 #12 Skrevet 11. august 2006 Det hørtes egentlig fristende ut med godteri.... Men jeg prøver å kutte ned... Ble litt mye godt i sommer... hihi
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 11. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 11. august 2006 Hehe, samme her.... Men det er jo så godt...! Har ikke kommet meg avgårde enda da, ble sittende og lese fødselshistorier. Håper det blir meg en dag...!!!
rosered Skrevet 11. august 2006 #14 Skrevet 11. august 2006 Vet... Må holde meg selv i nakken hver gang jeg er i butikken... Men allikevel går det galt noen ganger... hihi.. Fødselshistorier ja... Håpe håpe at en gang blir det vår tur...
Secret me Skrevet 11. august 2006 #15 Skrevet 11. august 2006 Skal i bryllup jeg. Blir gøy å vise frem den nyyyyydelige kjolen jeg fikk av samboeren min i bursdagsgave. Skal virkelig kose meg. :-)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 11. august 2006 Forfatter #16 Skrevet 11. august 2006 Ååå, så gøy:) Kose deg masse!
Secret me Skrevet 11. august 2006 #17 Skrevet 11. august 2006 1000 takk! ) Her er vi 3 dager over ikm, negativ tes, men fortsatt ingen tr. Så forvirret som vi er, blir det nok noen glass vin i morgen kveld. ;o)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 11. august 2006 Forfatter #18 Skrevet 11. august 2006 Oi, det var litt forvirrende ja... Uansett deilig å slappe av og tenke på andre ting (hvis du får det til da:))
Secret me Skrevet 11. august 2006 #19 Skrevet 11. august 2006 Det skal nok gå helt fint. Vi har bestemt oss for det at bebisen får komme når den kommer. Vil ikke pese med det. Slutta på pilla sist og bestemte oss for at skjer det så skjer det. Ble gravid etter 14 dager. Sykt.... Er bare første forsøk denne gangen også da, så vi får se. :-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. august 2006 #20 Skrevet 11. august 2006 jobber i helgen jeg(eller jobber og jobber)er besøkshjem for ei jente som vi har nå denne helgen..ellers så skal vi på 1årsdag i morgen...bare ta det med ro.Kaskje veg og bade er jo så varmt her.
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 11. august 2006 Forfatter #21 Skrevet 11. august 2006 Det høres koselig ut:) Blir nok sittende på BIM store deler av helga jeg.... Er så koselig å høre hvordan det går med alle sammen, spennende å følge med på de som snart skal teste osv. Må jo ha litt action nå som jeg har fått tantebesøk selv:) Kos deg masse!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 11. august 2006 Forfatter #22 Skrevet 11. august 2006 Det er nok en bra instilling, som regel når du tenker sånn at det skjer. Samme med oss i fjor, bestemte oss bare for å slutte med prevensjon, og så fikk det som skjedde skje, og jammen skjedde det med en gang og! Slutta vel akkurat når jeg hadde EL, det var jo genialt:) Mista dessverre helt i begynnelsen, men vi prøver på igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå