Gå til innhold

Papirduk eller vanlig duk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I såfall hva slags? Jeg leiter etter en type papirduk som det er litt "hold" i. Har noen erfaringer med de som man får på Binders? De virker jo ganske bra. Men det er kanskje greit å dra for å se dem selv.. Det er jo ikke flust med steder som leier ut duker heller. Vaskerier kanskje?

Skrevet

På stedet vi skal gifte oss er det et vaskeri som leier ut hvite duker. Vi får dem ferdig strøket, og leverer de inn som de er etter bryllupet. Ikke er det dyrt heller. Ville faktisk blitt dyrere med de fineste fra Binders eller Maske. Vi får ha dem i opp til en uke.

Skrevet

Hei!

Vi leide duker... Ble ikke mye dyrere enn papirduker! Tror det var kr.40.- pr duk eller noe! Absolutt verdt det, så mye penere og mer stil over enn papirduker..

Vi leide på vaskeri.

Skrevet

Papirduk i et bryllup???????

Skrevet

der vi skal ha bryllupet vårt så har de vanlig hvite duker og vi leier ikke for dukene....men det er kanskje forskjell fra sted til sted

vi skal ha bryllupet et sted de har servitører osv et kjempe fint lokalet

hvis jeg skulle ha velget mellom papirduk eller vanlig så hadde jeg tatt vanlig..papirduk hørers så billig ut !

Skrevet

Hør med folkehøgskole, vaskeri, sykehjem, bedehus kan ha duker man kan leie. Alt er å kjøpe hvitt stoff på ikea og bruke. Finere enn papir og billigere enn å kjøpe i metervis med vanlig duk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...