Gå til innhold

Urinveisinfeksjon / blærekatarr?

Anbefalte innlegg

Spørsmål litt på siden og litt pinlig. Jeg har begynt å tisse på et blankt plastkrus fordi jeg bommet på en eggløsningstest. Generelt går jeg ofte på do men drikker en liter brus om dagen så har ikke tenkt noe mer på det.

Nå oppdager jeg at det flyter små flak rundt i urinen. Men jeg har ingen smerter eller no.

Er dette vanlig? Noen fler som tisser på glass og har sett lignende uten at det er fare på ferde?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5891192-urinveisinfeksjon-bl%C3%A6rekatarr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sett noe lignende, men vet av erfaring at man kan ha UVI uten å merke det. Hyppig vannlating kan også være et tegn i seg selv. Ville levert urinprøve for sikkerhets skyld, hvis jeg var deg. Ubehandlet UVI kan gi nyrebekkenbetennelse, og det kan jeg garantere deg at du ikke vil ha!!

Snek meg forresten innom fra 3.trimester...

Hei hei!

Tror kanskje jeg skjønner hva du mener med de små flakene... Jeg har hatt UVI veldig ofte, og er vant med å tisse på glass kan du si ;o)

Og noen ganger er det bittesmå flak oppi der, som gjør det grumsete liksom...

Og man trenger ikke å ha vondt eller svie når man tisser. Det er slik jeg som oftest merker det, men noen ganger kan det også være hyppig vannlating eller vond lukt.

Synes du skal ta med deg et prøveglass til legen din, for det er ikke bra å gå lenge med UVI (om det er det...)

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...